Födelsedagen närmar sig...

Ja, snart är man 30 år på riktigt. Herregud, fattar det inte. Jag kommer ihåg när mina föräldrar fyllde 30 år ju... och nu är jag där själv. Känns helt sjukt men trots det tar jag det hela med ro. Ingen 30-års kris än i alla fall. Känner väl att jag hunnit med en del i livet. Har min utbildning (klar-01), fast jobb, två barn, sambo och hus.

Har skrivit ihop en liten önskelista inför högtidsdagen. Ofta frågar nära och kära vad man önskar sig och jag har svårt med önskningar. Men dessa saker har funnits med på önskelistan en tid så de kan lika gärna skrivas (och visas) här.




1. Kakfat i tre våningar (helst turkost, annars svart el vitt). Finns bla på Mique
2. Namnsmycke med barnens namn
3. Löpare av märket L.O.B design (2 st) En till köksbordet och en till köksbänken. Kan inte bestämma mig om jag vill ha vit el svart dock.
4. En orkidé. De är ju så vackra!
5. Denna liggfåtölj (Ikea) som jag velat ha i flera år. Men aldrig kommit mig för att köpa.
6. En ny brevlåda, gärna denna typ av modell.

Så ett litet bidrag till något av de ovanstående vore toppen!

Men presenter är absolut inte något måste. Jag blir så glad bara om mina vänner kommer ihåg min födelsedag genom ett sms eller liknande.
Nä, nu ska gamlingen gå och lägga sig. Imorgon är det jobbdags igen. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Det var många fina saker du önskar dig. Kakfatet är så snyggt! Liggfotöljen har vi hemma, den är jätteskön och snygg! Vi har en fäll och nackkudde till den också. Du kan se den här: http://inredning.webblogg.se/2008/april/varat-ikeakop.html

Svar: Åhh tack snälla för den gulliga kommentaren om bilden!!! Jag blir så glad! Va roligt att du gillar den och tycker att jag bara blir bättre och bättre som fotograf! =)

Ha en härlig dag! Kram

2008-08-04 @ 09:31:05
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: dahlarna

Vilka fina saker du önskar dig! Helt i min smak med... Tyvärr är min önskelista alldeles för lång ;-). Men ska en ny sak in i huset, så måste nog en gammal ut! Det börjar bli fullt i alla skrymslen & vrår ;-)... Hoppas att du får en riktigt härlig 30-årsdag!

2008-08-04 @ 11:30:27
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad mycket fint du önskar dig! Hoppas du får något av det, även om det är som du skriver kul att bara bli ihågkommen. En annan har ju två år och fyra månader kvar till 30-årsdagen :-p Nu så här på gamla dar är det bra att vara decemberbarn, för alla mina kompisar som är födda tidigt på året blir ju trettio lååångt före mig ju. He he...



Sköt om dig! Kram Anna

2008-08-04 @ 20:11:11
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: jeanethe

Hejsan.



När är det du fyller?? kram Jeanethe.

2008-08-04 @ 20:13:04
Postat av: Anna

Åh nej, nu skrev jag nyss en kommentar som bara försvann så nu provar jag igen...



Vad mycket fint du önskar dig! Hoppas du får något av det, även om det är som du skriver kul att bara bli ihågkommen. En annan har ju två år och fyra månader kvar till 30-årsdagen :-p Så här på gamla dar är det bra att vara decemberbarn, för mina kompisar som är födda tidigt på året blir ju trettio lååångt före mig ju. He he...



Sköt om dig! Kram Anna

2008-08-04 @ 20:13:46
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Jenny; Det känns faktiskt lite höst, det håller jag med om. Men samtidigt "piggt höstigt". :) Känns jättebra med färgen i rummet. Apropå höst. Här är rena höstvädret i dag. Regn blåst & rusk. Men det är nästan liiite skönt efter värmeböljan. :)



Så härlig färg det är på kakfatet!



Postat av: Monika

Vilka fina sakerdu önskar dig. Hoppas att du får en härlig födelsedag!!!

2008-08-05 @ 20:27:24
URL: http://monnell.blogg.se/
Postat av: jenny

mycket fint på önskelistan, kakfatet har jag också länge velat ha, tycker det är så snyggt.



Så snart blir det storkalas då. Själv har jag 2,5 år kvar men det närmar sig. Tiden går ju så fort nu förtiden.

Kram/jenny

2008-08-06 @ 15:52:21
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0