Jag= en helgbloggare

Ja, så kommer det nog att bli. På helgen finns mer tid för roliga ego-saker. Så räkna inte med mig på vardagarna men på helgen ska jag minsann lyckas få ner några rader! Kan inte hålla mig borta från bloggandet helt, det går bara inte!!!

Har idag besökt Ikea tillsammans med Nova. Vi gjorde en liten mamma-dotter dag och nu har jag äntligen den fina vilfåtöljen "Karlskrona" i min ägo. Blev så fint och den är så skön att ligga i. Blev en ny matta till vardagsrummet med, en Hampen. Billig och inte så tokig! Kastar in lite bilder innan jag kastar mig i säng.


Nya fåtöljen med kudde och fäll. Nu ligger det kanske inte så snyggt på bilden, men ni fattar!
Ljussnurran på väggen har tidigare prytt väggen i uterummet men nu har den hamnat i vardagsrummet. Så klart med gröna värmeljus i för att matcha. =)


Nya mattan...

Några bilder (kanske de sista sommarbilderna) som jag tog i veckan då vi var in till Uppsala. Vi promenerade förbi en park där Nova var helt övertygad att det bodde prinsessor. Det var väldigt fint så vem vet, kanske bor det någon sagoprinsessa där?

Kommentarer
Postat av: BlomsterDesign

Vilka härliga bilder och va snyggt du fått det!

Den här veckan kommer nya cult grejer in till butiken, bara så du vet =)..

Är formex mässa nu till helgen sen rullar det på med leveranser hela tiden =)

Hoppas allt är bra och att inskolnigen går bra, min kusin skvallra om att hon hade hand om Tilde..

Hoppas vi ses snart!

Kram elli

2008-08-25 @ 17:19:01
URL: http://www.metrobloggen.se/blomsterdesign
Postat av: Anna

Varsågod! Du är så värd den ;-)



Kul att du är tillbaka förresten! Ja, du får verkligen inte sluta med bloggandet, även om det bara blir på helgerna du bloggar. Det kan jag stå ut med ;-)



Vad härlig fåtöljen ser ut! Är den skön att sitta i också? Hampen blev ju också jättebra i ert vardagsrum. Ni har så fint och mysigt!



Jag tror absolut att det är möjligt att det bor en sagoprinsessa i den fina parken.



Ha en jättebra vecka! STOR KRAM

2008-08-25 @ 20:27:06
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: annelie

Vad fint det blev. Jag var på IKEA igår och tittade på den fotöljen, men jag sansade mig och insåg att det blir LITE krångligt att få med den på planet hem imorgon;)

Kram

2008-08-28 @ 13:06:35
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: BlomsterDesign

Åå va kul! måste kännas härligt..

Ja men då ses vi snart då =)



åå du.. du har fått en utmärkelse utav mig!



KRAM elli

2008-08-28 @ 13:44:42
URL: http://www.metrobloggen.se/blomsterdesign
Postat av: dahlarna

STORT GRATTIS till utmärkelsen!

Hoppas att du får en supermysig helg! KRAMIS!

2008-08-29 @ 23:40:06
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0