Stop! Jag vill njuta av december!

Ja, dagarna fortsätter att rulla på. Jag som älskar julen och hela december månad, och vill mysa och njuta, känner att jag inte hinner med. Men snart ska jag mysa tänker jag varje dag men så rullar det på. Idag har vi haft "julfest" med jobbet, på lördag bär det av mot Sthlm och julmarknad på Skansen, nästa fredag luciafirande, pysselkväll och dagen efter det shoppingdag i Gävle. Sen fyller storasyster 5 år och det är dags att sätta sig på nattåget upp till norr för att fira julen på riktigt. Men hallå, stop, när ska jag hinna känna lugnet och bara njuuuuuta??? Men jag är nog inte ensam om att känna så gissar jag?!
Men jag har i alla fall en kille som hjälper mig att komma i stämning medans livet rullar på som vanligt...


Denne Peter är min absoluta favorit då det gäller att framföra julsånger och få mig i stämning!


Kommentarer
Postat av: Iris

ja jag hinner inte riktigt med heller känner jag.. december hade behövt några extra dagar

2008-12-04 @ 23:03:22
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: BlomsterDesign

Va fint du har gjort..

Jag håller verkligen med, ja hínner heller inte med eller njuta förstår inte var tiden tar vägen.

Peter och många andra har ja och lyssnar på i butiken för tillfället. Tror bestämt att den skivan var på när ni var in i söndags..

Ja ska också till skansen, fast på söndag =)

Hoppas ni får en mysig helg...

Kram elli

2008-12-05 @ 12:21:11
URL: http://www.metrobloggen.se/blomsterdesign
Postat av: Emelie

Åh, ni har det så fint. Älskar att kika in och se nya bilder.

Hälsn Emelie

2008-12-05 @ 13:37:11
URL: http://famohlson.blogg.se/
Postat av: Iris

Jag har utmanat dig på min blogg förresten!

2008-12-05 @ 14:21:02
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: Jeanethe

Härliga bilder, vart är den fina "dockan" köpt som står i hallen? (ängelen.) kram jea.

2008-12-05 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0