Ett livstecken från mig

Hej, här är jag!! Tog bara en plötslig bloggpaus utan att underrätta er! Jag är fortfarande på semster, just nu på västkusten hos svärföräldrarna. Vi har det toppen! Vi åker hemåt om några dagar och då ska jag ta tag i bloggandet igen.



Och jag har fått min allra första utmärkelse i bloggvärlden. Gissa om jag blev glad! Tack Elli! Jag borde skicka den vidare men känner att jag inte har tid till det i dagsläget. Men ni är många som förgyller min dag ska ni veta! Kram på er och fortsatt trevlig sommar!


Kommentarer
Postat av: Iris

härligt att höra lite från dig igen :) Det är ju så skönt med semester! man får passa på att njuta och då kan en bloggpaus vara helt rätt :)



ha det bra!

2008-07-16 @ 09:12:40
URL: http://inredningskaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0