Hemma!

Nu är vi så hemma igen efter 3 veckor på resande fot. Det känns toppen! Vi har haft det jättebra, men hemma är ändå hemma! Har nu hunnit packa upp och kommit i ordning så nu börjar det finnas tid till lite blogg också. =)



Vi har hunnit med en tripp till Skellefteå och en tripp till Västkusten.
Vi har bl a:
  • träffat vänner och bekanta
  • åkt båt
  • besökt stadsfesten
  • shoppat
  • ett och annat besök i lekpark
  • badat
  • besökt bondgården
  • Liseberg
  • Vandrat i Kungsklyftan i Fjällbacka
  • Bio
  • Goda middagar utomhus
  • mm mm
och sist men inte minst bara njutit av lugnet, låtit barnen springa och leka fritt. Underbart!

Har så klart en massa härliga sommarbilder från vår semster men bjuder här på det som är mest relaterade till inredning då denna bloggen ju främst ska handla om det. (För er som läser min andra blogg, uppdatering kommer inom kort!)


Svärmors välkomnande och så smakfulla entré!


I denna ljuva miljö har jag spenderat de senaste veckorna.

Sen vi kom hem har sambon hunnit montera MALM-byrån till sovrummet (bild kommer senare) och vi har hunnit beställa ett avlastningsbord i ek till hallen (leverans på tisdag). Ang avlastningsbordet så ska äntligen hallen bli "klar" så när som på tapeter. Har sedan vi flyttat in sakta men säkert smygit in nya möbler och detaljer allt eftersom och snart känner jag mig klar! Kul!


Avlastningsbordet är perfekt i storlek för vår hall. Finns på Rusta och kostar 1295 kr.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt med semester. Toppenfina bilder.

Ha de gott!

2008-07-19 @ 20:55:36
URL: http://www.villaelvakulla.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Skönt med semester och lika skönt att komma hem igen, håller med dig där.

Själv åker vi till veckan till Lycksele, och sen till Byske ett par nätter.

Vad för kul kan man göra i Byske och Skellefteå?

Du får gärna berätta något man kan hitta på.



Kram

Magdalena

2008-07-19 @ 22:08:19
URL: http://linnealiten.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ni verkar ju ha hunnit med en hel del så här långt på sommaren... Jag gillar arr vara på semester, men det är nästan lika skönt att komma hem igen och få vara hemma och ha ledig vardag om du förstår hur jag tänker ?!

Vi var som sagt oxå och såg på Amy och jag hade ungefär samma tankar som du . Är det hon eller inte, ska jag vinka, jo det är likt hennes dotter, det måste vara hon o s v

Kul att vi sågs iallafall ;)

Hoppas att du får en fortsatt härlig sommar.

Kramiz

2008-07-22 @ 06:36:33
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej Jenny. Du har en jätte fin blogg, såg att du skrev att du hade en annanblogg också. Vad heter den? Ha en fortsatt fin sommar Kram Tina

2008-07-23 @ 17:49:17
Postat av: Jenny

Till Tina: Den andra bloggen handlar mest om mina barn då vi har alla släktingar så långt borta så är det ett bra sätt att hålla dem uppdaterade om vad som händer i vår vardag. Den bloggen har jag valt att lösenordsskydda så inte vem som helst kan komma in på den. Jätteroligt att du gillar denna blogg! Kram Jenny

2008-07-24 @ 00:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0