Jenny going out



Så var det då äntligen min tur att se filmen alla tjejer pratar om just nu, nämligen "Sex and the city". Och ja, jag älskade den jag med!!! Att jag sen fick se den med min bästa kompis som jag träffar alldeles för sällan gjorde ju inte stämningen sämre direkt. Vi hann med en bit mat på restaurang innan samt en sväng bland torgstånden då det är "Stadsfest" här i stan i helgen. Jag shoppade mig en ny väska och kan äntligen lägga den gamla och slitna skötväskan till historien (inte en dag försent).Skönt!


Den gamla skötväskan kontra den nya handväskan

Då min skötväska gick sönder då lillan var typ nyfödd så fick jag låna denna av en kompis. Den har verkligen fyllt sin funktion och jag är tacksam att jag fått låna den, men nu känns den inte rolig längre. Lillan är 16 månader och visst måste jag bära med mig blöjor fortfarande. Men min nya väska är tillräckligt stor för att rymma allt från blöjor, tvättlappar och extrakläder till plånbok, kamera och läppglans. =) Jag är nu sakta på väg från att vara endast "Mamma Jenny" till att vara Jenny igen. I augusti tar jag nästa steg. Då börjar jag nämligen arbeta igen, heltid, efter 1½ år som hemmamamma!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Jenny

Men du va lustigt att du är i Skellefteå, samma här!!!! Åkte upp förra söndagen och tar tåget hem i natt. Typiskt va?! Tänk om man ändå kunde vara lite tänkt och i alla fall höra av sig lite oftare. ;) Nåja allt är bara bra här, har varit på ett tillväxt ultraljud i torsdags och allt ser bra ut. ...nu vet vi även vem det är som gömmer sig där inne. ;) Sköt om er.

Tusen kramar

2008-06-28 @ 09:42:33
URL: http://enkoppte.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt att få börja känna sig lite mer som sig själv igen! Jag tror jag förstår precis hur du menar... själv har jag en liten sessa som nu kryper och reser sig mot allt i sin väg, så jag får knappt något gjort om dagarna när hon är ute på äventyr. Än så länge får jag nog dras med skötväskan ett tag, men tiden går så fort ändå och jag tror inte vi ska ha fler barn så jag kan stå ut med det :-) Vad snygg din nya väska är förresten! Den ser absolut praktisk ut också.



Har ni det bara bra där uppe i Skellefteå? Varit något mer på stadsfesten? Sköt om er! KRAM Anna

2008-06-29 @ 15:55:32
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Va roligt, den vill jag också se! Ha en bra dag! Kram

2008-06-30 @ 08:20:52
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Jeanethe

får ju skriva här för du har "glömt" uppdatera andra bloggen, ha ha, ja vet tiden räcker aldrig till.. Snygg väska, gott att få vara bara "jenny" jag har kännt mig som bara Jeanethe sen jag började jobba och det är en underbar känsla att få bara vara lite också. Sen är ju barnen det absolut bästa endå, eller hur?.

Sköt väl om er där uppe i landet och så hörs vi. Kramar..

2008-06-30 @ 12:13:43
Postat av: BlomsterDesign

Hej Jenny! hoppas allt är bra med er..

du har fått en utmärkelse utav mig så kika in

på min blogg så får du se =)

Kram elli

2008-07-02 @ 14:47:17
URL: http://www.metrobloggen.se/blomsterdesign
Postat av: Jeanette

Visst var den bra! Jag såg den med min bästa kompis med. Jag bjöd henne på middag och bio som födelsedags present och det var jätte kul! Skrattade och grät omvartannat hela filmen:)

Kram

2008-07-10 @ 23:42:16
URL: http://www.jeanettestankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0