Andra målningen avklarad

Känner mig riktigt duktig nu. Trots en del tv-tittande för mig ( "Nytt läge") och fotbolsträning för sambon så har vi hunnit med att måla hela rummet ett varv till ikväll. En vända till får det bli så det är riktigt vitt och snyggt och det siktar vi in oss på imorron. Längtar ju så efter att få "smälla upp" fondtapeten! Kanske kan lillasyster flytta in redan till helgen- jag hoppas på det!



Denna söta slända fick följa med mig hem idag. Vi har en jättefin blomsteraffär här på orten. Förutom blommor så har hon även en hel del inredning ( b la cult, serholt mm). Tjejen som nu driver "Blomsterdesign" tog över för något år sedan och har gjort ett kanonjobb med butiken. Hon har en egen blogg också. Den hittar ni här.

Kommentarer
Postat av: mamma

I det kalla vädret har även vi passat på att tapetsera om ett rum.En trollslända skulle även passa hos oss ( ryms en sådan i resväskan när ni kommer nästa gång)???Lycka till med tapetseringen./ Kram

2008-05-20 @ 09:03:00
Postat av: pia

Jo du det tar sin lilla tid att få ngt klart när barnen hela tiden vill ha ens uppmärksamhet, men du gnetar på bra, ska bli kul att få se resultatet sen:)kramis

2008-05-20 @ 12:09:33
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Pysselprinsessan

Det ska bli spännande att se resultatet!

Sländan var jättefin!

Kramar

2008-05-20 @ 18:42:11
URL: http://pysslamera.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad ni jobbar på bra! :-) Jag ser verkligen fram emot att få se resultatet. Sländan var också riktigt fin. Nu börjar jag känna mig lite kryare, så då får vi hoppas att det får vara lugnt ett tag hemma hos oss. Som du skrev, det är ju bättre att göra bort att vara sjuk nu än i juli... Ha det bra! KRAM Anna

2008-05-20 @ 21:21:03
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0