Här är jag!

Effektiviteten på bloggen har inte varit den bästa, men jag ska skärpa mig. Vi har kämpat på i lillans rum, men det tar ju sån tiiiid (är lite otålig och vill helst vara klar innan jag påbörjat ett projekt). Vi har ju som sagt barnen kring oss hela tiden och när de väl sover vill man ju inte gärna börja hamra och borra- för det är det som återstår nu. Men snart ska jag väl kunna lägga ut bilder på hennes rum då det är piffat och klart!
Jag har hunnit med en rejäl förkylning med, som hänger kvar än. Går på nässpray och alvedon då jag haft så ont i bihålorna. Så nu tänkte jag mig ett snabbt inlägg för att visa att jag lever. Jag får kolla in till er och kommerntera en annan dag. Nu ska jag spola upp ett bad och skämma bort mig själv lite. Nu är det ju sommarvärme ute igen och då kan man ju inte gå med håriga ben och sönderspruckna fötter. Idag på öppna förskolan var jag den enda med långbyxor och strumpor, och inte var det för att jag frös inte... Nä, lite uppfräschning behövs verkligen! Kram på er!







Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka fina tapeter =)

2008-05-30 @ 15:50:12
Postat av: Syrran

Vilken fin tapet. Tilde kommer att få ett jättefint rum, lyckost henne! ´

Va snällt av Tilde att hjälpa till att få ordning på sitt rum! Uppskattat förstår jag...

Jag längtar att få se när allt är klart.

Kram på er

2008-05-30 @ 17:28:09
Postat av: Jennie

Å så fint...Älskar tapeten.

KOmmer bli toppenfint.

Ha en underbar helg.

2008-05-30 @ 20:34:33
URL: http://www.villaelvakulla.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag har saknat dina inlägg här på bloggen! Tapeten ser verkligen jättefin ut och jag ser mycket fram emot att få se bilder på det färdiga resultatet. Duktig lilltjejen är som hjälper till ;-)



Här har du en till som är i behov av uppfräschning och i dag tog jag itu med håret. Det blev både klippning och slingning, så nu känner jag mig som en helt ny mamma och Anna. Hoppas din förkylning gett med sig nu! KRAM

2008-05-31 @ 22:55:57
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0