Wow vilken kväll!

Nyss hemkommen efter inspirationskvällen i stan. Wow så kul vi haft! Jag mår som en prinsessa.



Vi har vandrat runt inne på Mio-varuhuset och spanat in massor av snygga möbler, tyger, prylar mm. Runt om inne på varuhuset fanns också representanter från Colorama, frisör, massage, nagelvård, träning mm. Och inte nog med att man fått titta så har man också fått prova. Jag har fått både manikyr och massage och ätit god mat från en restaurang (catering) i stan. Synd på vinet bara då jag var chaufför. Försökte få min kompis J att köra hem men det gick hon inte med på (jag undrar varför???) så jag fick vackert dricka mineralvatten medans hon smuttade vin! Under kvällen fick vi svara på frågor om "utställarna". Det resulterade i att både jag och J vann presentkort på hela 1000 kr hos Colorama! Iiiiiii! Så det var två mycket nöjda tjejer som satte sig i bilen och körde hemåt.

Både jag och J är mammalediga och vår vardag är inte direkt fylld av glamorösa ting och egentid. Så detta gav ny energi och en rejäl kick!

Ps. Föreläsningen av Cay Bond var ganska tråkig faktiskt. Jag lyssnade bara med ett halvt öra medans jag fick snygga naglar ( el snyggare i alla fall).. *ler*



Kommentarer
Postat av: pia

oj vilken härlig dag ni verkar ha haft man blir allt lite avis...Jo bokstäverna på min dotters rum är från My First Room...

Ha en god natt(bloggar mitt i natten...jobbar ju em, brukar varva ner här innan läggdax)

KRAM

2008-05-22 @ 00:10:26
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Pysselprinsessan

Hihi! Men hade du inte köpt en hade jag inte sett den på din hemsida å fått inspiration! ;D



Härligt med en kväll med lyx! Manikyr är ju så härligt!



Kramar

2008-05-22 @ 08:41:15
URL: http://pysslamera.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vilken lyxig och härlig kväll ni haft! :-) Jag kan förstå att ni nu är laddade med ny energi båda två och som mamma behöver man verkligen den lyxen. Så snygga naglar du fick... förra våren bjöd min mamma mig och syrran på manikyr och då sa vi att vi skulle unna oss det lite oftare, men inte har vi då gjort det än :-D Ha en bra dag! KRAM

2008-05-22 @ 08:45:02
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Moster, Faster IRIS

Visst fick du fina naglar , något jag kan rekommendera sen är att gå på fotvård , det ger också ett bra resultat .Det är ju inte billigt så man kan ju önska sig det när man fyller år .



Ha det gott familjen, önskar vi från Stackis .

2008-05-24 @ 20:27:31
Postat av: Anonym

2008-05-24 @ 20:28:46
Postat av: annie

hej och tack för alla värmande ord.

Jo jag gick på Balder på den gamla goda tiden...

Är du som jag USK??? isåfall kan det ju stämma att vi gick i klassen bredvid varann...



snygga naglar förresten, efter sommaren är det min tur att fixa mina. Känner inte att det är läge nu när sommaren och trädgården väntar på mina händer.

kram

2008-05-25 @ 10:38:53
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kul att du hittade till min blogg, jag e glad jag fann din. DEN VAR MYCKET TREVLG:) Grattis till presentkorten och vad mysigt o lyxigt det lät med den där aftonen mitt i vardagen, man behöver sånt! ha det!

2008-05-26 @ 12:41:52
URL: http://www.rosahemmet.blogspot.com
Postat av: BlomsterDesign

Hej Jenny! Tog lite tid på mig att svara, har varit så mycket senaste veckan. Hoppas allt är jätte bra med dig! Jätte kul att du kommentera så jag kan kika in din blogg nu också :) självklart får du mer än gärna länka till mig. Ser verkligen ut som ni hade det jätte härligt på mio, hade ingen aning om att dem ordna sånt. Ska beställa mera cult saker i veckan mycket som börjar ta slut så behöver kompletera lite, så sen får du komma och spana :) värmer verkligen att ni gillar min butik. kommer komma hem mera present/inrednings saker nu när marie inte har sånt längre. Så har du någon ide på vad eller någon leverantör så får du gärna säga till :) vi ses i butiken! Kram elli

2008-05-26 @ 13:37:43
URL: http://www.metrobloggen.se/blomsterdesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0