Lite shopping på hemmaplan






















Har egentligen inte tid att blogga ikväll, men gör ändå ett snabbt inlägg. I helgen gjorde jag ett besök hos Elli och inhandlade KLAS och KLARA från Cult design (ville vara säker på att få mig ett par av dessa sötisar innan alla andra också vill ha dem) Två panellängder följde förresten också med hem (se bilden). Dessa gardiner hänger bara uppe provisoriskt då det snart är dags för julgardinerna att komma upp. Känns roligt att veta att det finns nya ljusa gardiner i skåpet att hänga upp efter julhelgerna. Men nu längtar jag massor efter 1:a advent då jag får börja plocka fram alla ljusstakar, stjärnor, gardiner och värmeljus/ lyktor! Gillar den nya lite mer moderna stilen på julpynt och vill ha i lagom mängd. Men rött ska det vara, även om jag älskar vitt, så är julen RÖD för mig!

♥Kram Jenny♥


Det ska börjas i tid?!
Lillasyster gör som mamma, spenderar tid framför datorn! =)


Kommentarer
Postat av: Ulli

Tomtarna från Cult är hur fina som helst. Jag längtar också till första advent. Tiden går ju såå fort så snart är man där. Jag klurar på att ta fram mitt pynt och se vad som ska användas i år. Det får inte vara för mycket. Lagom är bäst.



Ha det så gott!

Kram Ulli

2008-11-12 @ 05:01:00
URL: http://inredningmedmera.blogspot.com/
Postat av: Therese på Kotten

Lilla tussan då, vi kanske får ta in en dator på avdelningen ändå ;-)

2008-11-12 @ 19:35:23
URL: http://sorkboet.blogg.se/
Postat av: Monika

Vilka fina tomtar! Längtar oxå till 1:a advent redan nu går man och trånar i affärena efter fina pynt. Snart så...

2008-11-12 @ 19:42:33
URL: http://monnell.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken superfin gardin du hittat! Jag förstår att det blir kul att få hänga upp dem igen efter jul. Tomtarna är så söta och likaså lillasyster ;-)



Kram Anna

2008-11-13 @ 09:57:31
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: moster ,faster IRIS

Har Tilde klätt sig efter mottot : Kan själv, månne ?

Det har skett vissa förändringar hos er sen i somras , har vi sett här på bloggen .



Ha det gott .

2008-11-13 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0