Litet fredagsinlägg...

Så var det fredagkväll igen och underbart att ha helgen framför sig. Imorgon, lördag, ska jag ut på julmässa och strosa bland alla ljuvliga hantverk och smaka på både det ena och det andra i matboden och bara suga i mig en massa inspiration inför julen. Visst är det lite tidigt än men jag älskar julen med allt vad det innebär och tycker nog aldrig att det kan bli för mycket av den...även om den så börjar redan i oktober (som i detta fallet).






Lillasyster har fått lite nytt och fräscht i sängen efter senaste stadsbesöket och storasyster har fått en ny fönsterbräda. Fick idag hem julgardinerna jag beställt från Ellos. Men då jag inte kunde bestämma om jag ville ha dem i svart eller rött så beställde jag båda. =P Nu när jag har båda gardinerna hemma kan jag fortfarande inte bestämma mig, svart el rött, rött el svart. De är lika fina båda två!

© BIld lånad från ELLOS

Kommentarer
Postat av: Jeanethe

Hej!



Kan bara säga att jag förstår ditt svåra val när det gäller gardinerna, jag är svag för svart men rött är ju så fint till julen. Så någon vidare hjälp var jag dock inte:)

2008-10-11 @ 11:50:47
Postat av: Anna

Hej på dig!

Vad fräscht det blev med vit fönsterbräda! Lillasysters nya sängkläder är också jättesöta.



Gardinerna ser jättefina ut och jag skulle nog ha valt svart... Vad mysigt med julmässa! Jag hoppas att du har en härlig dag med mycket inspiration och goda smaker :-) STOR KRAM

2008-10-11 @ 14:13:22
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas det blir en kul lördag, va roligt att få en försmak på julen! Jag har liiite känsla här eftersom jag sitter och gör mina egna tomtar :-) Kram och det blev fint med både påslakan och fönsterbrädan! Kram Jenny

2008-10-11 @ 16:06:00
URL: http://vitre.blogg.se/
Postat av: Pysselprinsessan

Fina fynd! Bäddsetet var ju ljuvligt!

Ha en trevlig helg!

Kramar

2008-10-11 @ 17:21:56
URL: http://pysslamera.blogg.se/
Postat av: Therese på Kotten

Klart att lilla Gustav ska få vara med i sängen också, tycker ni har jättefint hemma hos er. =)

2008-10-12 @ 09:29:56
Postat av: Annelie

Vilka snygga gardiner. Jag älskar oxå julen, men just gardiner till jul har jag svårt att hitta rätt.

Vill ha stilrena med ändå juliga och det är inte alltid det lättaste att hitta, eller jag hariallafall inte lyckats spec.bra på den fronten.

Snyggt med vit fönsterbräda, vilken skillnad bara det kan göra i ett rum.

Kram

2008-10-13 @ 09:56:25
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Monika

Jättefina gardiner.Visst blir det skillnad då man byter fönsterbräda. Det blev jättefint!

2008-10-15 @ 17:41:44
URL: http://monnell.blogg.se/
Postat av: Carola

Hej!

Kul att läsa att du var på julmässa, då jag nämligen idag pratade med en jobbarkompis som berättade att hennes son & svärdotter har varit där och sålt stallyktor, tildagrejor och ev. Carlstens polkagrisar. Om du vill kan du besöka deras webshop och blogg. www.tildasmamma.se

2008-10-15 @ 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0