Dax för fredagsmys!!

Har nu avklarat min första arbetsvecka efter semestern och det känns oerhört skönt med helg. Det har gått riktigt bra att jobba (roligt att träffa alla barnen och kollegorna igen) och storasyster verkar trivas i förskoleklassen och på fritids och lillasyster har kommit in sig på sin förskola igen. Men trötta är vi allihopa så helgen är såååå välkommen!


Dock har vi att göra i helgen. Så här såg vårt altanräcke på gavelaltanen ut för två veckor sedan. Vi har skrapat och grundmålat men måste nu i helgen (om vädret tillåter) måla detta klart. Sånt här tycker jag är så tråkigt. Skulle mycket hellre tapetsera om hallen eller liknande inomhus, men jag vet, detta måste göras också, suck!


Vår andra altan (den inglasade) har fått lite nytt "piff" i form av två tavlor och en golvlampa. Har leta fram detta ur förrådet så för en gångs skull kostade det gratis att piffa! =)

Har även hunnit fylla år under semestern. Inte alls jämnt eller något så det var egentligen helt obetydligt. Men jag blev firad flera gånger om så jag var alldeles överväldigad. Ville bara få dela med mig lite bilder från den dagen (på både blommor och presenter). Tänk vilka fina vänner & släktingar jag har! ♥





♥Trevlig helg på er allihopa! Kram Jenny ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, visst är det en härlig känsla att få njuta av den riktiga fredags-mys-känslan igen :-)



Vad mycket fint du fick på din födelsedag. Grattis i efterskott! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Anna

2009-08-22 @ 20:36:36
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis i efterskott!! Härligt att få bli firad även om det inte är jämnt, nästan mer oväntat då :-) Ja det är klart allt piff som måste göras är kanske inte så kul men tänk så fint det kommer vara efterår sen :-) Ser fram emot efter-bilder! Kram Jenny

2009-08-22 @ 21:14:28
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Monika

Grattis i efterskott! Vilka fina presenter, alltid trevligt att bli firad. Vilket jobb ni har gjort med skrapning och målning. Men det blir säkert kanon när ni är klara!

2009-08-23 @ 16:53:18
URL: http://monnell.blogg.se/
Postat av: Jeanethe

Härligt det ser ut på er ute plats, där kan ni njuta länge nu på hösten:) kram kram

2009-08-24 @ 11:51:17
Postat av: Therese

Ja visst ar det harligt nar man kan piffa alldeles gratis tack vare alla gommor man har. jag har tydligen gatt och blivit lite socialt inkompetent ocksa sen jag blev mammaledig, skulle sjalvklart ha patalat att jag tycker att ni ocksa har det valdigt fint hemma, snor lite inspiration lite da och da.... (min mammas tangentbord har fatt fnatt darav inga prickar, sorry)

2009-08-24 @ 17:56:08
URL: http://sorkboet.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vilka fina presenter du fått, jag ser flera som jag lätt skulle kunna ta...På Fredag är det min tur att bli ett år äldre ( på papper ) så kanske jag oxå blir iallfall ite uppvaktad av släkt o vänner, men egentligen är allt jag önskar mmig ett positivt besked på röntgen som Storasyser gör imorgon.

Kram och grattis i efterskott.

2009-08-26 @ 17:53:30
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0