Semester!!!



Vi har nu landat hemma efter semstertripp på Västkusten hos sambons föräldrar och ett besök i Norrköping där min syster bor. Nu väntar vi släktbesök på hemmaplan om några dagar. Att resa bort på semestern har sina fördelar men också sina nackdelar. Gräset var rejält långt när vi kom hem och det var ett riktigt träningspass att få gräsmattan någolunda snygg igen. Men nu är det gjort!

Mina svärföräldrar har precis renoverat sitt badrum så snyggt så jag bjuder er på några bilder.



Här hemma har vi nu installerat luftvärmepump nr 2 (inget vidare skoj inredningsmässigt) men nu svalkar det skönt i sovrummet och förhoppningsvis så värmer det gott i vinter. Vi har många projekt som väntar framöver bl a ett badrum (modell mindre) som ska fixas i ordning, skrapa och måla altanräcken samt tapetsering av hallen som väntat tillräckligt länge nu. Så jag håller på att kolla tapter nu! Återkommer med bilder om några ÅR då det börjat hända saker... kanske tidigare.

Fortsatt skön sommar & semester till er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket fräscht badrum dina svärföräldrar verkar ha! :-) Jättesnyggt blev det! Jag hoppas att ni har en fortsatt skön semester. KRAM Anna

2009-07-25 @ 22:56:35
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0