VAB-dags igen, men med laddade batterier!

I helgen var jag och bästa vännen till huvudstaden. Min 30-års present från henne var en middag och melodifestival på plats i Globen (final-genrepet). Vi beslutade oss för att ta en natt på hotell också bara för att liksom lyxa till denna helg ännu mera! Och så härligt vi hade det! Här följer lite bilder:







Nu är jag hemma med lillasyster som fått vattkoppor och sambon är bortrest hela veckan. Men det gör inte så mycket. Jag har laddat batterierna nu och kommer att leva på detta länge! Tack älskade R för denna helg!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

TACK, själv vännen min!! Vad glad jag är för att du gillade din 30-års present! Helgen var hur trevlig och mysig som helst! Nästa år siktar vi på Finalen... ;)



Stora kramar

2009-03-17 @ 23:09:35
Postat av: BlomsterDesign

Låter som en riktigt toppen helg :)

Hittade ni något skoj på eran tripp på stan då?



Kram elli

2009-03-19 @ 11:44:38
URL: http://www.metrobloggen.se/blomsterdesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0