Hallen

Då tiden inte räcker till funderar jag ibland om jag skulle sluta skriva på denna blogg. Då jag ju har en om barnen och familjen som känns mer prio då släktingarna finns så långt borta så blir mina uppdateringar här väldigt få. Men samtidigt så är det ju såååå kul detta med inredning och att få vara en del i denna inredningens bloggvärld!

Hallen hos oss är ett projekt vi planerar att ta tag i i höst. Det blir inga stora förändringar. Nya tapeter ska upp och kanske blir det att måla lite vitt här och där också. Vi får se hur mycket vi orkar.



Avlastningsbordet ovan står i hallen och den söta ugglan sprang jag bokstavligen på en dag på stan så självklart fick den följa med hem (efter ett besök i kassan då förstås) :)



I dagsläget hänger sambons morfars "gitarr" ovanför avlastningsbordet men nu har jag inhandlat ett väggord som efter omtapetseringen ska få pryda denna plats.



Ps. Jag kan inte låta bli att ursäkta mig för tapeten som just nu sitter i hallen. Det är inte jag som valt den utan de förra husägarna. Den är ljus och fräsch men jag är allergisk mot bårder. Så, då var det gjort. Nu känns det lite bättre. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det tror jag blir jättefint, både med väggorden och ny tapet hihi ;-) Kul att läsa ett nytt inlägg igen, hoppas du hänger kvar! Kram Jenny

2009-10-04 @ 07:35:33
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Therese & Elina

Gud vilken jättefin Uggla, sån skulle man ha hemma =)



Förstår allergin mot bårder, lider av densamma, så skönt när de är borta och man får en ren och fin vägg att pryda med vad man vill....



Ha det gott och kör lugnt med nya fina bilen, Kram

2009-10-04 @ 11:11:27
URL: http://sorkboet.blogg.se/
Postat av: Monika

Väggorden kommer att bli superbra. Det är svårt att hinna med bloggen när man har familj. Man önskar man har fler timmar på dygnet. Jag hoppas att du fortsätter blogga, det är alltid trevligt att läsa dina inlägg även om de är få. =) Ha det bra!!!!

2009-10-04 @ 18:04:34
URL: http://monnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0