Snart ska julen ut

Jag har fortfarande kvar julen hemma hos mig, i alla fall i form av gardiner, stjärnor och julgran. Men nu har jag börjat planera för tiden efter julen och på söndag tror jag att jag tar tag i det projektet.
Jag har nog iofs smygstartat lite redan då jag i veckan hängde upp en ny hissgardin i hallen. Är så otroligt förtjust i dessa hissgardiner med knytband och känner mig nöjd med resultatet. Det ljusade upp den annars så "murriga" furudelen av hallen.



Idag har vi tagit en tur till Ikea och jag har bl a fyllt på ljusförrådet. Temat går i vitt och grönt. Sen blev det nya fönsterlampor också. Fönsterlampor med dimer så man kan justera ljusstyrkan efter tycke. Perfekt!



© Bilder från Ikea


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är ju så roligt med julen - man älskar att packa upp den men nästan snudd på mer att få undan den igen ;-) Fint ny gardin! Kram Jenny

2010-01-13 @ 19:11:16
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygg hissgardin. Har du sytt och pysslat själv eller har du shoppat den?

Kram

2010-01-13 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0