Termos


Så var min fina Stelton termos ett minne blott. Fick den i födelsedagspresent för mindre än ett år sedan och har varit så nöjd med den. Men så dansade storasyster medans vi satt och drack kaffe i vardagsrummet. Hon kommer åt termosen som åker i golvet med en rejäl smäll och går i tusen bitar inuti. Åh så besviken jag blev!

MEN, sambon visade att genom att ha handlat på kort så hade vi samlat ihop en drös poäng som vi kunde nyttja till div prylar. Då jag går igenom de olika prylarna på listan finner jag Stelton termosar och klickar snabbt hem en. Nu har den anlänt och det känns toppen. Min förra termos var matt svart medans denna är blank svart men det gör inget. Det känns bara roligt med lite variation.


Den gamla vs den nya


Bjuder här också på en bild från idag em. Jag slutade tidigt idag så jag och tjejerna hann ta en cykeltur. Vi besökte badplatsen och badade fötterna. Åh vad ljuvligt med sommar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att få en ny när det är något som man verkligen tycker om :-)

Vilken härligt somrig bild på dottern!

Hoppas ni har en skön helg!

Kram Jenny

2010-06-05 @ 20:43:39
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: Anna

Ajdå... men vilken tur att det ordnade sig så bra med en ny :-) Jag håller med dig om att det är så härligt med sommar! Kram Anna

2010-06-11 @ 21:36:32
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0