Namnsmycke


En kompis till mig tillverkar namnsmycken till försäljning och jag har turen att få ta del av olika nyheter hon provar. Både jag och barnen har fått smycken i olika utföranden och de är verkligen jättefina och till ett bra pris. Då de inte kostar en förmögenhet kan man ju köpa olika smycken och variera sig efter tycke och smak för dagen.
Idag fick jag den här söta påsen innehållande ett armband och ett halsband med barnens namn på. Jättefina!!! På mig som oftast bär svarta tröjor kommer detta att bli en färgklick. Tack finaste Johanna. ♥

Smyckena hittar ni här (Johannelie Design)

Och vet ni, jag är inte den enda som bär smycken tillverkade av Johanneli Design, det gör bl a även Pernilla Wahlgren. Kolla här.


Mitt armband


Dotterns halsband

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka jättefina smycken. Jag vill ha!

Önska kostar ingenting. Jag gillade verkligen armbandet på bilden. Det skulle liva upp min kroninska svarta klädsel oxå ;)

kram och Glad Påsk

2010-04-01 @ 08:55:09
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0