Fix här hemma

Med hösten kommer också projekten inne. Jag har äntligen tagit tag i något som jag velat göra länge, nämligen jobba bort furun i köket. Jag är inte klar än men det går framåt. Det är ordentligt tråkigt och tålamodskrävande men det blir stor skillnad så det är värt allt slit!
 
Matplatsen är klar!
 

Matplatsen före målning
 
Matplatsen efter målning
 
Här kan man se skillnaden (fönstret ovanför diskbänken omålat och det vid matplatsen målat). Är nu klar med fönstret ovanför diskbänken också men får bjuda på bild sen när jag hunnit fota i dagsljus.
 
Vi har äntligen blivit med ny soffa också. Jättekul. Nu ryms äntligen hela familjen i samma soffa!
 
Och då fick det bli ett nytt bord också...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu kommer jag att svära... Men JÄKLAR vilken skillnad!! Så himla mycket snyggare nu Jenny - vad duktig du är!!! Bort med furu och in med vitt, bra jobbat 😊
Kram

2012-09-21 @ 07:31:13
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0