Tv-bänk

Har så äntligen fått photoshop installerat tack vare världens sötaste granne! Nu gäller det bara att sätta sig in i hur det fungerar. Älskar ju att leka och skapa med foton så jag ser verkligen fram emot att lära mig!

Ska försöka skapa en snyggare och mer personlig design på bloggen med men i väntan på det får ni stå ut med en standardlayout.

Ska be er om lite hjälp också. Vårt vardagsrum är idag inte alls i de färger jag skulle önska. Går i svart och björk och lägg till det allt furu i tak, golv och fönster... Men trots detta så är mysfaktorn faktiskt ganska hög och på nåt konstigt sätt så trivs jag i mitt vardagsrum. Svart skinnsoffa är otroligt praktiskt då man har små barn (skulle vilja ha en i beige tyg eller nåt men det känns inte aktuellt), övrigt möblemang går i björk (skulle gärna byta ut mot vitt typ sideboard och tv-bänk men nä, inte heller det är aktuellt än på ett tag) och ingen platt-tv har vi heller (inte än i alla fall). Men den där platt-tv:n är kanske inte så långt borta och då det blir aktuellt så vill jag såklart ha nån snygg tv-bänk att ställa den på. Nu till problemet. De flesta snygga tv-bänkar går i vitt alternativt ek upplever jag. Och eftersom jag inte tänker byta ut hela vårt möblemang för att det ska passa tv-bänken så undrar jag om det finns snygga tv-bänkar i typ svart eller björk? Nån som vet? Tips?

Har hittat en potentiell tv-bänk hos Svenska hem

image107
Bild © Svenska hem, tv-bänk Classico

Kommentarer
Postat av: jenny

det där med photoshop är ju en hel verksta, fattar ingenting än så länge. Får nog ta mig en heldag & försöka lära mig.
har tyvär inget tips så här på rak arm angående tv-bänk.
Kram/jenny

2008-02-04 @ 22:00:54
URL: http://www.jennyshus.webblogg.se
Postat av: Anna

Jag har tyvärr inget bra tips heller, men den på bilden är jättefin. Din blogg är jättemysig som den är, men det låter spännande att du håller på och lär dig photoshop. För mig är det nog långt borta än så länge... ;-) Ha det bra! Kram Anna

2008-02-05 @ 16:19:35
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: Jennie

Håller med övriga, Photoshop är en hel vetenskap!!!

Ang. väggord. Jag ska ju måla min väggord på fri hand så mina går inte att ta bort sen, om jag inte målar över dom. Men de man köper på nätet är oftast som ett klistermärke som man fäster där man ska ha det. Men om det går att återanvända vet jag inte, tveksamt, men jag är inte säker.

Köket vårt ska renoveras o väggen ska ner, men det kanske inte blir förrän till hösten så jag slängde på två lager vitfärg o nu är det så vitt och snyggt. Själva stommen ska nog förhoppningsvis bytas ut till sommarn kanske... Men färg kostar ju inget så det var en bra investering, så glad att jag slipper den där fula tapeten.

2008-02-06 @ 09:10:06
URL: http://albinomalva.blogg.se
Postat av: Malin

ja visst får man säga att rosa är gulligt:) jag älskar rosa:P Supersnygg tv bänk! Kram

2008-02-07 @ 12:42:57
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Designtjejen

Den var väldigt fin! Jag är också på jakt efter en.. det finns ju så många!

2008-02-11 @ 20:47:28
URL: http://designtjejen.blogg.se
Postat av: Annelie

Jag måste säga att du verkar ha lärt dig PS väldigt bra... Jag har övat och testat men har än inte lyckats fatta hur man lägger bilder "OMLOTT" om du förstår. Jag är nog lite trög.Får ta en heldag nån dag tror jag och verkligen ÖVA.
Kram på dig

2008-02-14 @ 14:50:50
URL: http://www.anniebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0