Jobb och belöning :)



Igår jobbade vi på hela dagen med att fixa vid entrén. Staketet behövde verkligen fräschas upp så efter skrapning och tvätt dagen innan så målade vi igår första vändan grundfärg. Det ser redan mycket bättre ut och vi laddar för att måla mera en annan dag.

Men blir väldigt trött av att jobba på ute i denna värme och efter att barnen lagt sig och tvätten var vikt och köket såg representabelt ut igen så tog jag mig ett bad med lite hemmaspa. Sambon var så söt så han kom in med ett glas vitt också. ♥


Det nymålade staketet vid entrén. Hade jag valt staket idag så hade det inte blivit denna modell utan en rak och mer enkel modell. Tänk så mycket enklare att måla och mycket snyggare det skulle vara!


Har också tvättat våra "fönsterluckor" som faktiskt visade sig vara vita under det grå/svarta :)

Kommentarer
Postat av: Therese & Elina

Vad duktiga ni är.... här hemma valde jag den lätta varianten - skruvade ned fönsterluckorna :-D

2010-07-27 @ 20:07:12
URL: http://sorkboet.blogg.se/
Postat av: Ensamma mamman

Men vilken fin entre ni har! Och vilken härlig blogg. Full med insperation. Kram

2010-07-28 @ 17:48:13
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0