Bröllopspresenter





Jag har varit urdålig på att uppdatera bloggen senaste månaden. Men jag ska försöka ta nya friska tag nu. Det händer inte mycket här hemma då det gäller förändring och fix i allmänhet så det är väl därför inspiritationen till att blogga inte varit så stor. Men nu vill jag bjuda på en bild på den finfina tavlan vi fick i bröllopspresent av Emils syster med familj. Den har nu intagit sin plats i vardagsrummet och vi älskar den!

De två händerna som gemensamt håller ett ljus är även det en bröllopspresent, från mina föräldrar. Har inte många skulpturer av det slaget i min inredning men denna älskar jag också! Tycker att den är riktigt vacker samt att symboliken är så fin!

Kram på er tappra som fortfarande tittar in. Ses snart igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka finfina bröllopspresenter :-)

Hoppas livet som fru är härligt, sköt om er!



Kram Jenny

2011-02-02 @ 22:58:47
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: BlomsterDesign/Elli

Jätte fina presenter :)

Självklart fixar jag ihop något sånt till dig, bara komma in...

Fast såg att du va sjuk nu så du får skicka mannen i stället :) Du kan behöva en krya på dig blomma.

Tänkte förresten på bilderna till headern och de, vore riktigt skoj att få komma och leka fotograf med dig nån solig fin dag... kan vi knäppa lite tillsammans som kan passa till bloggen.

Krya på dig nu! Kram Elli

2011-02-03 @ 21:59:50
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0