Hektisk vår

Ja, det blev inga glädjevrål i den gul-svarta hockeyn (som jag skrev om nedan). Men nu har jag återhämtat mig efter förlusten och tagit tag i alla vårens måsten. Men det är underbart att det nu äntligen är just VÅR! I helgen har vi både ätit och fikat ute på vår altan.


Trädgårdsarbete

I sommar ska jag försöka ta mig tid att måla fönster och dörrar i köket vitt. Minns från förra våren/sommaren hur mycket jobb det var med hallen. Men det var helt klart mödan värt!


Jag har nu i dagarna äntligen blivit med Iphone 4s och jag är så löjligt förtjust! Har legat så grymt efter i utvecklingen då det gäller mobiltelefoner men nu tror jag baske mig att jag är med igen! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad härligt vårigt det ser ut :-)

Ny iPhone är kul, dock tycker jag den är lite knepig att hålla (har inget skal för tillfället)

Ha en bra dag! Kram Jenny

2012-05-09 @ 06:35:47
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0