Lekrum i förändring

Jag önskar så att jag hade en riktigt bra kamera för att kunna ta de bilder jag vill. Får ständigt beklaga mig över den 4 ½ år gamla digitalkameran som inte alls fångar det jag vill fånga på mina bilder nämligen känslan!!. Jag fattar inte att jag fortsätter försöka då jag vet att det inte går... *besviken*
När jag nu fått beklaga mig över detta så kommer här bilder från förvandlingen i tjejernas lekrum. Det är visserligen inte helt klar ännu men färger och tapeter är i all fall vad de ska vara.


1. Så här såg rummet ut på husvisningen, användes då som hemmakontor
2. Börjat riva lister
3. Målning av garderober
4. Väggarna målade, tapeten börjar komma på plats...

392948-9
Tapet från Sandberg och förvaringsmöbel från IKEA

392948-7
Lilla köksdelen

Har en del kompletteringshandling att göra innan allt är klart men tjejerna trivs i sitt "nya" lekrum och det är ju huvudsaken. Men med sakerna här nedan kommer de säkert att trivas ännu bättre. En prinsessa kan t ex omöjligt klara sig utan spegel, eller hur?!

image14



Kommentarer
Postat av: Camilla

Men titta så fint det kommer bli i lekrummet, ni har verkligen gjort ett jättejobb med rummet. Tjejena blir väl överförtjusta skulle jag tro. :) Den där döskalledekoren och bokstäverna var verkligen superfina, nåt att lägga på minnet.
Sköt om er. Kram

2007-12-15 @ 09:41:17
URL: http://enkoppte.blogg.se
Postat av: Magdalena

Vad fint de får det i lekrummet.
Avis, här har det stått still med renoveringen ett bra tag nu.
Förresten, hur gör du när du ändrar till egen bakgrund och allt det andra du har gjort?

Kram

2007-12-16 @ 17:10:49
URL: http://linnealiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0