Hallspegel på plats

Så har äntligen den nya hallspegeln kommit på plats. Den gamla var alldeles för stor och i fel träslag (hade blivit kvar i väntan på nåt bättre). Denna nya ek-spegel gör sig betydligt bättre på väggen. Så nu fattas väl i stort sett bara tapeterna och en skänk (som jag fortfarande inte bestämt vilken sort, typ eller färg jag vill ha) till andra delen av hallen.


Bild 1. Före
Bild 2. Efter

Men egentligen är det ju lillaysters rum som står näst på tur att fixas. Jag bara smyger in lite "hall" nu och då utan att sambon märker det (som t ex en spegel) *ler*

Shoppade förresten ett ljusfat här om dagen. En liten färg- och presentaffär på orten där jag bor ska upphöra och då det är rea måste man ju bara köpa något! Men detta var faktiskt inget inpulsköp, har kollat på detta fatet förut. Och nu när det var på rea så ville jag så klart slå till.



Lillayster är sjuk här hemma. Fick, vad vi tror är magsjuka, för snart 5 dagar sen och är inte bra än. Har t om hunnit med en tripp till sjukhuset. Så jag har inte haft så mycket tid över till att blogga. Jag har tittat in till er men inte tagit mig tiden att kommentera. Men det kommer! Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blev stor skillnad med nya hallspegeln. Jättesnyggt! :-)

Vad jobbigt att ni blivit sjuka. Mina flickor har också varit dåliga, fast i feber och förkylning i två veckor. Nu verkar det ändå börja bli bättre, men jag vågar inte säga för mycket... Du vet hur det är, först tror man att de håller på att bli friska och så blir de hips vips sämre igen. Hos oss är det storasyster som har en seg förkylning som inte riktigt vill ge med sig.

I dag är jag och flickorna hos svärmor, för de bor mitt emellan Umeå och Ö-vik. Skönt att få lite avlastning nu när jag varit "själv" hemma med sjuka barn rätt länge. I eftermiddag bär det av till Ö-vik och där ska vi möta Mathias för att kika på ännu ett hus. Det ser jag fram emot, men vågar inte hoppas för mycket.

Ha en bra dag och hoppas lillasyster kryar på sig snarast!KRAM

2008-04-15 @ 10:25:24
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: Pysselprinsessan

Åh, vilket fint fat!

2008-04-17 @ 19:57:49
URL: http://pysslamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0