Min kalender

image157




Alla har vi kalendrar av olika slag. Det finns ju familjekalendrar, personliga kalendrar, elektroniska kalendrar osv. Men jag undrar om jag inte är ganska ensam om min "Inner bitch kalender"???
När sambon var i Canada med jobbet i höstas fick jag en kalender av honom, en "Getting in touch with your inner bitch". Kände mig lite skeptisk i början men den är faktiskt riktigt bra! Varje dag får jag nya tankvärda citat eller uppmaningar som jag försöker ta till mig. Vissa är mer seriösa än andra men alla är de bra! Så, nu är jag en bitch varje dag. Det ni! *ler*

Kommentarer
Postat av: Pysselprinsessan

Hi hi hi! Det är roligt att vissa behöver öva på det(du *ler*) och att andra har det naturligt (tanten som trängde sig i kön igår, eller var jag bitchen eftersom jag blev sur, jag vet faktiskt inte *skrattar lite för mig själv*)!! ;D Hur som, så var det en riktigt rolig kalender!!
Ha en bra dag!
Kramar

2008-04-11 @ 07:25:12
URL: http://pysslamera.blogg.se
Postat av: Anna

Jag tycker nästan det låter lite sunt att få bli lite mer bitchig, till en viss gräns i alla fall ;-) Rolig kalender!

Nu är det äntligen helg och vi passar på att vila upp oss rejält efter snart två veckor med pendlande, husvisningar och sjuka flickor. Vi hoppas på att orka ta nya tag nästa vecka och att huset vi ska kika på då är fint. Det är visserligen ett kedjehus, men på en hörntomt så det skulle nog ändå kunna bli bra. Tack för att du fortsätter hålla tummarna!

Jag hoppas att allt är bra nere hos er och att ni får en mysig helg! Kramar i massor!

2008-04-11 @ 21:47:07
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: Jennie

Kul kalender...
Ha en toppen helg.
Kram

2008-04-12 @ 23:58:50
URL: http://www.villaelvakulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0