Shopping-söndag

Igår var vi in till stan för storhandling av mat men shoppade lite annat också. Bl a blev vi med cykelkärra och det känns kanon. Nu kan jag och tjejerna ut och cykla och ta oss längre sträckor medan sambon har bilen på jobbet. Skönt!!


Bild 1. Cykelkärran. Den har inte mycket med inredning att göra, jag vet. Men är så glad över den att den måste få synas här!
Bild2. Vi hämtade ut tapeterna till lillasysters rum. De är så fina och jag längtar tills vi får upp dem på väggen. Men först ska tre väggar målas vita så det lär dröja ett tag.
Bild 3. Blev blommor till vardagsrummet
Bild 4. Och kuddar att matcha gardin och ljuslykta. Turkost är verkligen en härlig färg!

Avslutningsvis:
Vad roligt att några "nya" läsare hittat till min blogg. Jag blir så glad!
Och till min faster/moster Iris som undrade över gardinerna. Köksgardinerna hamnade som sagt i vardagsrummet. Köket fick då överta gardinerna från sovrummet och sovrummet är i skrivande stund gardinlöst. Men jag har gardiner i garderoben som ska strykas och upp där! Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad bra att ni hittat en cykelkärra nu! Och vad kul att få se en skymt av en av dina tjejer :-) Tapeterna ser också riktigt fina ut. Jag får fortsätta drömma om
att fixa rum till mina sessor ett tag till... I kväll ska vi kika på ett till hus som ser riktigt trevligt ut, men även detta har renoveringsbehov.

Nu har jag precis kommit in efter en härlig prommis i solskenet. Det är ljuvligt att våren även hittat hit till norr på riktigt! Ha en bra dag! KRAM

2008-04-22 @ 09:35:20
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: Jennie

Fin tapet, ska bli skoj att få se när den kommer upp.
Ha de gott i solen.

2008-04-22 @ 22:47:24
URL: http://www.villaelvakulla.blogspot.com
Postat av: pia

åh, kul att se tapeten när den kommer upp:)

2008-04-24 @ 22:38:14
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Anna

Jättetack för gratulationen! Tänk att vi faktiskt har ett drömhus som bara väntar på oss nu... Vad kul att du tycker huset ser fint ut. Ja, det känns jätteskönt att kök och badrum är renoverade. Nu är det bara att välja tapeter och lite annat men det ska såklart bli så kul :-) Ha en jättebra helg! KRAM

2008-04-25 @ 23:07:58
URL: http://tomteboanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0