Lite blandat från mig


© BIlder lånade från Isa Form

Lillasyster Tilde fyllde 1 år för över ½ år sen. Hon fick då en slant från sin mormor och morfar (som inte kunde komma på kalaset) som jag skulle få köpa något för. Jaghar pratat om en tavla från Isa läääänge nu och nu är det dags att bestämma sig. Men vilken ska man ta? De är ju så fina allihopa. Jag har sån beslutsångest. Hjälp mig. Vilken är finast?


© BIld lånad från Namnsmycken

Likaså har jag svamlat och velat kring min 30-års present också, det där namnsmycket. Har hittat så många fina där med och får så svårt att bestämma mig. Men nu TROR jag att jag har bestämt mig. fatsnade ju för ett av de två som jag visade innan och nu i helgen ska jag göra min beställning har jag tänkt. Det blir nog detta.


© Bilder lånade från Jotex

Har nu också beställt lite nytt "piff" till det blivande spelrummet/ allrummet. Har pratat om detta kuddfodral o denna filt innan och nu är det på ingång. Längtar tills vi sätter igång på riktigt och inhandlar tv och tv-möbel.

Man kan väl sammanfatta detta inlägget med att jag är väldigt velig och lätt får beslutsångest då det gäller inköp... Men så har det inte alltid varit, då jag är ganska duktig på att handla först och tänka sen. Lagom är bäst!

Trevlig helg på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Oj vad svårt, håller med dig om att alla tavlorna som du valt är riktigt fina! Trevlig helg, kram Sandra

2008-08-30 @ 06:19:45
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Anna

Hej!

Vad kul med ett helginlägg från dig ;-) Jag förstår att du har beslutsångest när det gäller tavlan från Isa. Alla är ju lika fina!



Halsbandet du valt är också jättefint! Ett sådant skulle jag också vilja ha, men det får nog bli en önskning inför födelsedagen eller jul i så fall.



Både kudden och filten från Jotex är jättesnygga! Jag ser fram emot att få se bilder hur de blir hemma i ert allrum sen!



Jag har också shoppat lite i helgen. En av nya favvobutikerna här i nya hemstaden hade 20% på allt och då kunde jag inte hålla mig...



Hoppas ni har en härlig helg! Många kramar från mig

2008-08-30 @ 19:00:23
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Syrran

Va fina alla tavlorna var...men om jag skulle välja tror jag att jag skulle ta elefanten, giraffen eller prinsessan.

Det blev jättefint i vardagsrummet! Väldigt hemtrevligt.

Kram

2008-09-09 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0