Mera vardagsrum

image110
När jag ändå var igång att visa bilder från vardagsrummet så kan jag lika gärna visa fler vinklar av samma rum. Vi har två Billy-hyllor med dörrar från Ikea som förvaring för dvd-filmer och cd-skivor. En lösning vi känner oss nöjda med då vi slipper se dem som vi gjorde förut. Det ger lätt ett rörigt intryck! Ovanför dessa hyllor har jag gjort ett kollage med foton på nära och kära. Vi har dock en fundering på att sätta in ett runt fönster precis där då vi väl tapetserar om i hallen (hallen finns på andra sidan väggen). Tror att det skulle bli en fin detalj och hallen skulle definitivt bli ljusare.
Vi har en öppen spis med kasett som vi använder rätt flitigt under vinterhalvåret. Den binder för övrig ihop vardagsrummet med köket. Så det är en öppen planlösning mellan vardagsrum och kök.

Kommentarer
Postat av: Pysselprinsessan

Vilken fin öppen spis!! En sån skulle göra vår lägenhet perfekt!
Ska oxå göra ett bildkollage, fast i hallen. Det är kul när det är lite personligt! Kram

2008-02-08 @ 11:45:52
URL: http://pysslamera.blogg.se
Postat av: jenny

snyggt. Och vilken fin öppen spis ni har och de där infällda "hyllorna" där ni har ved blandannat är jättesnyggt.vill också ha!!!:-)
Kram/jenny

2008-02-08 @ 19:00:35
URL: http://www.jennyshus.webblogg.se
Postat av: Magdalena

Ååå vad mysigt med öppen spis. Vill ha!!!
Kram på er!

2008-02-09 @ 16:14:15
Postat av: Anna

Åh, vad jag blir avis på er som har en öppen spis. Det är ju drömmen, en sådan vill jag också ha när jag blir stor... :-D Hoppas ni har en skön helg! KRAM

2008-02-09 @ 19:30:08
URL: http://tomteboanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0