Vardagsrummet

Angående tv-bänken i förra inlägget så kanske det vore idé att visa upp en liten glimt av vardagsrummet. För att få en känsla om den (eller någan annan) kan passa in bland det övriga möblemanget. Och jag vet, vit färg på fönstren och taket samt att få slipa golvet vore absolut ett lyft. Men jag fortsätter att förändra med gardiner, kuddar och filtar än så länge. Vardagsrummet skulle nämligen också behöva lite mer våriga inslag.

Ps. Mitt andra försök att leka med bild och text i photoshop. Det är ju jättekul men än fattar jag inte så mycket... Ett klick här och ett klick där...ibland blir det bra och ibland inte alls *ler*

image109

Kommentarer
Postat av: Pysselprinsessan

Åh, vad fint med spröjs! *avis* :) Jag har försökt fundera om jag sett någon snygg svart TV-bänk nån stans, men jag kan inte komma på att jag har gjort det. Men du kanske kan köpa en obehandlad i trä och lasera eller måla den svart? Annars var den som du redan hittat fin! Kram

2008-02-06 @ 18:43:28
URL: http://pysslamera.blogg.se
Postat av: jenny

En svart tv-bänk skulle nog inte bli så dumt till resten av möblemanget.den du visade tidigare var snygg.
vad du lär dig fort med photoshop, jag kan typ inte göra nånting;-)
Kram/jenny

2008-02-06 @ 18:58:54
URL: http://www.jennyshus.webblogg.se
Postat av: Anna

Tack för att jag får härmas! Och det är klart du ska bli mallig, det skulle jag också bli om jag inspirerade någon ;-) Jag håller med om att expedithyllan verkligen är praktisk.

En riktig fena har du blivit på photoshop! Det går ju göra så mycket roligare inlägg då. Ha det bra!
Kram Anna

2008-02-06 @ 21:19:29
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för den fina kommentaren! Kul att någon annan tycker om mitt hem förutom jag själv:)Supersnyggt blir det med photoshop, måste jag med prova:) Har också tänkt att fixa och dona lite på min sida sen när man kommit in i det lite... Kul att följa din!
Ses snart igen
Kram

2008-02-06 @ 22:26:11
Postat av: Jennie

Tack för dinn vänliga inlägg, blir så glad.
Tycker också att det är kul att få greja lite med sakerna, måla och pyssla, så det blir nog att beställa pirater.
Du har helt rätt tapeten i vardagsrummet är en tapet från Midbec. Och jag velade ett tag mellan den mörkare och denna, men det blev den ljusa som var strået vassare och passade bättre i vårt hus. Är så nöjd med den.
Ni har ett mysigt vardagsrum.
Ha de gott / Jennie

2008-02-06 @ 23:30:26
URL: http://www.villaelvakulla.blogspot.com
Postat av: Jennie

Hej! Tycker om det enkla och rena, så lätt att hålla efter då. Gardinen har jag sytt av en löpare som jag köpt på Village för ett år sedan.
Ha de bra. Kram / Jennie

2008-02-07 @ 16:45:10
URL: http://www.villaelvakulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0