Taklampa inhandlad

När mannen i familjen skulle till tandläkaren i stan passade jag på att charma till mig en tripp till Ikea. Så nu har vi köpt fönsterlampor och en takspot till lillasysters rum samt nya taklampor till hallen. De har inte kommit på plats ännu men innan veckan är slut så ska de nog pryda sin plats i taket. Vill passa på och tacka svärmor och svärfar så jättemycket för julklappspengen som vi nu nyttjat till dessa snygga takspotar! Tack! ♥

Takspot "CITTRA"
Bild © Ikea


Och ju mer jag funderar på väggarna i hallen desto mera sugen blir jag på Eco Bloom-tapeten. Hinner säkert ändra mig innan det blir dags men skulle det ske inom en snar framtid så skulle det bli denna som fond och matcha med någon enfärgad tapet på de resterande väggarna.

Tapet: Eco Bloom
Bild © Ecotapeter



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej. Vad valde ni för tapet? Blev det den ur Eco Bloom kollektionen?



Om det blev det, fick ni någon tapet över?

Jag skulle nämligen behöva lite...



Svara gärna till mail.



[email protected]



Tacksam för svar.



MVH Malin

2011-01-31 @ 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0