.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en trevlig midsommar du också! Kram Sandra

2008-06-20 @ 15:30:39
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Anna

Hejsan tjejen!

Hoppas er midsommar varit jättebra! Vi har haft det jättebra i Malå, även om det är myggigt till tusen där. Mamma har tagit lillsessan varje morgon så jag fick sova ut ordentligt förra veckan. Det är mammalyx det! :-) Ni skulle åka till Schtaan snart va? Skönt att få komma "hem" ett tag förstår jag.



Nu ska vi försöka börja packa och rensa här hemma, men när jag är ensam om dagarna är det lättare sagt än gjort. Ebba har nämnligen börjat krypa och försöker resa sig mot allt, så nu har jag fullt upp med att hålla koll på henne. Hon har blivit riktigt snabb och nu kan jag lätt konstatera att hon inte är någon liten bebis längre... så fort det går.



Ha en bra början på veckan! KRAM Anna

2008-06-23 @ 07:32:45
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0