Semester i norr

Nu är jag och barnen på semester hos mina föräldrar. Vädret har inte varit det bästa vår första dag här men (peppar peppar) vi är i alla fall friska! Vilket vi inte var vid vårt förra besök. Bjuder på lite bilder från mina föräldrars hem.


I det nyfixade data/gästrummet bor jag och tjejerna. Det har blivit fräscht och snyggt. Se här



Lite utebilder som tydligt visar att växtligheten inte hunnit lika långt i sin "blommning "som hemma hos oss.  T ex så har  syrénerna redan blommat ut hos oss men här är de fortfarande fina!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken läcker tapet och vad fint de har i trädgården! Kram Sandra

2008-06-24 @ 22:46:39
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Mikke

Ja, man kan inte säga annat än att det blev ett lyft! Alltid kul med nypiffade rum. Hoppas vädret blir bättre den resterande delen av er semester. Som dte är nu är det ju inte ens nästan kul.

2008-06-24 @ 22:53:50
URL: http://litotes.blogg.se/
Postat av: Anna

Så skönt att höra att ni nu är på plats på nordligare breddgrader hemma hos dina föräldrar! De har verkligen en jättemysig trädgård och gästrummet verkar jättemysigt. Jag gillar både stjärnöverkastet och tapeten! Precis en sådan där bäddsoffa sover vi förresten i när vi är hemma hos mina föräldrar.



Ja, jag känner mig nöjd med den nybeställda tavlan från Isa. Jag har en känsla av att det blir en beställning till när vi gjort i ordning tjejernas rum framöver. Ebba har ju sin doptavla, men jag vill att Emmy också ska få en fin Isa-tavla. Vilka tavlor är det du tänkt beställa?



Att SATC-filmen skulle vara toppenbra är det som du skriver inga tvivel om. Du kommer att få två och en halv härliga timmar på torsdag!



Ha det nu så jättebra på er semester här uppe! STOR KRAM

2008-06-25 @ 08:34:42
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Härliga bilder!

Svar: Vi får hoppas att du blir nöjd med byrån, men det tror jag säkert att du blir! Vi köpte den med sex lådor i ek, den som är som en dubbelbyrå. Är jättenöjda med den.

Ha en bra dag! Kram

2008-06-25 @ 09:22:44
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0