Till slut så...

Nu ska ni så tillslut få se lite bilder från skruttans nya rum. Är inte riktigt klar än då jag ska göra nån beställning av småsaker som ska höja mysfaktorn. Men i det stora hela så är det klart nu. Hon har flyttat ner och sover sin 3:e natt i rummet nu. Håll till godo.



Utanför fönstret har hon ett fantastiskt paradisträd som blommar så fint just nu. (Syns inte så bra på bilden, men jag lovar, det är ljuvligt).



Och jo, jag vet, jag skulle ju måla fönstret vitt och jag SKA måla, men det får bli sen! Fråga mig om nåt år så får ni säkert samma svar då, suck! Jag skulle så klart ha gjort det då vi ändå höll på men med barnen runt oss hela tiden tog liksom lusten och orken slut. Hon fick en ny vit fönsterbräda dock! *ler*


Och som en liten reminder, så här såg delar av rummet ut innan.



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad fint det blev. Fina tavlor med, var har du hittat dem? Och korgarna där som det står leksaker på?

Du törs ha vita väggar? och en sådan där "dyr"tapet.. :-))

Jag är så feg för att tapetsera om i Linneas lekrum, tänker att man hinner väl knappt göra om så är hon där med kritor på väggarna...kul det skulle vara.

2008-06-03 @ 23:24:22
Postat av: Sandra

Vilken underbar förvandling! Det blev superfint, kram Sandra

2008-06-03 @ 23:24:59
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Anna

Precis som i storasysters rum har ni återigen gjort ett kanonjobb! Det där blev hur bra som helst!!! Får jag fråga vad det är för tapet?? Åh vad jag längtar tills jag får börja med mina sessors rum.



Både jag och Mathias är rätt mörka, men M var blond som liten så flickorna ser ganska mycket ut som jag gjorde som barn. Jag hade också massor av mörkbrunt hår. Det är rätt kul, för om man ställer babybilder på min mamma, mig, Emmy och Ebba bredvid varandra så är alla korten så lika.



Så det är alltså stor skillnad mellan priserna där ni bor och inne i stan?! Då förstår jag att det inte känns så kul att behöva åka dit för att fixa frisyren. Hela mitt hårkalas gick på 1400, så här i Umeå kan de verkligen ta betalt...



Ha en härlig solig dag! Stor kram från Anna

2008-06-04 @ 09:37:47
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Iris med kaoset

Det ser ju riktigt mysigt ut :)



Svar: Jo vi måste nog riva tapeten. Den vi har nu sitter dåligt och är jättetjock och dum. Men vi har provat riva lite och den är nog lätt att få väck :)



/Iris

2008-06-04 @ 17:18:28
URL: http://inredningskaos.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Så fint rummet är! Det har ni verkligen lyckats med och underbar utsikt har hon också! :D

2008-06-04 @ 18:00:57
URL: http://lisenis.blogg.se/
Postat av: Pysselprinsessan

Superfint! Å tavlorna var verkligen pricken över i:et! I like! :)

Kramar

2008-06-04 @ 18:57:14
URL: http://pysslamera.blogg.se/
Postat av: jeanethe

Va fint rummet blev, T kommer att älska sitt nya rum. Nu ger jag mig iväg mot gotland med sonen och hans klass och kommer hem igen på Söndag. Så jag hoppas vädret blir toppen.. Sköt om er väl.

Kramar J

2008-06-05 @ 11:35:13
Postat av: Moster , faster IRIS

Äre säkert du visar kort från samma rum , Jenny ?



Ha det gott i solen , hälsningar från Stackis .

2008-06-05 @ 20:19:23
Postat av: mamma o pappa

Va fint det blev i lillans rum,där kommer hon att trivas.Bra jobbat..Passa nu på och njut av sommaren efter allt innefix./kram

2008-06-07 @ 11:00:22
Postat av: Martina

Vilket mysigt rum hon har, tapeten är jättesöt och bokstäverna blev kanon!

2008-06-07 @ 22:32:48
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Monika

Det blev jättefint! Vill komma igång med lillans rum oxå, men just nu så ligger annat på prioriteringslistan. Måste ta tag i detta till hösten. Hyllorna mot den rosa fondvägen under bus tavlorna, var har du köpt den? Skulle behöva något liknande. Ha det gott!!

2008-06-09 @ 19:55:37
URL: http://monnell.blogg.se/
Postat av: Monika

Hallå igen!

skratt var lite otydlig i mitt förra inlägg. Tavellisten var jättefin men jag menade den lilla hurtsen under med backarna. Ha det gott!!!

2008-06-10 @ 19:10:19
URL: http://monnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0