En rosa skönhet!


Storasyster tycker om att fota, liksom sin mor. Men en dag vid frukostbordet damp kameran i golvet och blixten gav upp. Utan en fungerande kamera fungerar inte vardagen för mamma, typ... Så det fick bli en sväng till stan och inhandla en ny kamera. Den förra var från början av -03 så den hade väl gjort sitt snart ändå men en ny kamera var inget vi planerat att köpa i dagsläget. Det blev i alla fall en Olympus, liksom den förra. En rosa skönhet denna gången. Mamma och storasyster var överens! *ler*


© Bild lånad från elgiganten.se



Lillasyster fick sitta modell medans mamma provade olika funktioner

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken snygg kamera! Kram Sandra

2008-05-14 @ 13:28:21
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Jennie

Jag/vi suktar ju efter en systemkamera, för våran vanliga håller oxå på att ge upp. Men det är så mkt nu, först köket, efter det kommer Malvas rum och efter det kommer ny altan... Vars får kameran plats? Jag har ingen aning, men vill verkligen ha en ny NUUUU!!!

2008-05-14 @ 19:26:32
URL: http://lurpan.blogspot.com
Postat av: Anna

Men åh vilken söting lillasyster är! :-) Hur söt som helst! Vi vill också ha en ny kamera för vår är jättedålig. Mathias sa att "du fotar ju så mycket till den där bloggen så vi borde köpa en ny kamera". Ja tack sa jag då! Nu finns det ju dock mycket annat vi vill köpa, men en kamera kommer vi nog ändå att satsa på. Kan du rekommendera er alltså? Vad fick ni ge för den? Rosa - vilket bra färgval förresten ;-) Ha en bra dag! KRAM Anna

2008-05-15 @ 12:01:26
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Synd att det inte blev Ö-vik för er då ;-) Jag tycker också det är en jättemysig stad, så vi hoppas på att trivas där. Tack för svaren om kameran! Jag är inte heller kräsen och behöver ingen värstingkamera så den där skulle nog mycket väl kunna passa mig med. Ska absolut kolla på den när jag beger mig ut på kamerajakt! Ha det! KRAM

2008-05-15 @ 15:18:17
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ååå vad kul med en ny kamera.

Vill med ha en ny.

Vi har ju med en olympus, tror nästan att vi hade samma modell som er.

Om du jämför dem, har den nya bättre funktioner?

Tror du det blir bra bilder om man tex går på konsert och liknande, alltså när det är lite mörker?

Du får prova dig fram och berätta.

2008-05-16 @ 10:48:46
Postat av: Mari

Snygg kamera jag har oxå köpt en sådan. Är riktigt nöjd med den än så länge.

Trevlig blogg du har förresten.

2008-05-23 @ 10:43:41
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0