Förrådsgömma

Vill börja med ett stort tack för era tips på tv-bänkar i mitt förra inlägg. Vet fortfarande inte vad det kommer att bli i slutändan men vi funderar vidare. I helgen har vi fixat och trixat lite här hemma igen. Har haft svärföräldrarna på besök och då brukar det bli en del fixat. Svärmor hade med sig så häftiga blommor som nu pryder sin plats i köksfönstret samt vit ljung som hon planterat åt mig utanför groventrén (bild kommer en annan dag). Men fint blev det!

När de åkte idag lämnade de kvar lite av effektiviteten så jag och sambon gjorde ett ryck ute i förrådet. Sambon har sen en tid tillbaka ett litet gym där ute bland all bråte. Idag har vi röjt och med en vajer och gardiner lyckades vi skapa ett helt annat lugn i förrådet. Så här blev resultatet:



Svärmor har sytt ytterligare en gardinkappa under sitt besök, nu till groventrén/ tvättstugan. På fredag ska jag in till stan och då blir det shopping på bl a IKEA för att kunna dra igång med "make over light" i tvättstugan. Längtar!!!

Trevlig vecka på er!

♥Kram Jenny♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blev superbra med tyget! Perfekt att dölja all förvaring.



Jag ser fram emot att få se bilder av vad din snälla svärmor pysslat med!

Kram Anna

2008-11-10 @ 10:07:53
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kikar in här med då, samtidigt :-)

Älskar inredning, så kul att se er stil.

2008-11-10 @ 20:04:19
URL: http://famohlson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej igen!

Jag har utmanat dig på min blogg. Gör den gärna om du har tid och lust ;-) Kram Anna

2008-11-10 @ 22:40:32
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0