Ett snabbt V A B-inlägg

Är idag hemma med krasslig lillasyster och då får man passa på att blogga då hon sover gott i vagnen och storasyster leker på egen hand.


Nu har jag så tillslut kunnat bestämma vilken tavla Tilde skulle få i 1-års present (det är bara 8 månader sen hon fyllde). Och när den väl var beställd så dröjde det inte länge innan den låg i brevlådan. Jag är jättenöjd. Måste nu bara inhandla en ram till den innan den kan komma upp på väggen.

Senaste stadsbesöket inhandlade jag lite nya cult-prylar. Jag fick det fina disk- och tvålsetet på ekbricka av syster med fam då jag fyllde år. Det gillar jag jättemycket men jag kände att jag ville ha ytterligare en del för att kunna rymma diskborsten också. Då fick det bli en vit bricka med plats för tre då jag inte har något annat i ek i köket.

Men...

Denna ska nu flytta ut i hallen och pryda sin plats bland ek-möblerna. Det känns mer rätt och jag känner mig nöjd!

Ha det bra allihopa och jag är så glad att ni fortfarande tittar in då och då trots att jag inte är så effektiv med inläggen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul med nya cultsaker! Det blev jättefint! :-) Jag har setet med diskmedelpump och diskborsthållare och gillar det massor.



Tavlan från Isa är superfin också :-) Vad kul att du lyckades bestämma dig och att den kom så snabbt. Isa är super! Visst får vi se bild när tavlan kommit upp också?



Hoppas lillasyster kryar på sig snabbt! Här lär vår lillasyster få feber inom närmsta dygnet eftersom vi varit på ettårskontroll och tagit spruta i dag... Sköt om er! KRAM

2008-10-16 @ 15:01:54
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad fint det blev med cultsakerna! Och Isa-tavlan är ju bara bedårande :)

2008-10-16 @ 16:12:57
URL: http://veramedflera.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilken fin tavla och vad fint det blev med Cult.

Kram Sandra

2008-10-16 @ 19:06:25
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Carina

Jag har också skaffat tvål och diskmedelspumpen men vill nu ha diskborsthållaren också , är din refflad eller "högblank" och slät ? Återförsäljaren jag besökte sa att den inte finns i slät och blank , men du verkar ha fått tag i en sån ? ! Tilde tavlan är jättefin förstår att det tog tid att bestämma vilken tavla hon har ju så måånga snygga motiv :-))

2008-10-17 @ 15:08:40
Postat av: Jennyshem

Till Carina: Precis som du skriver så finns inte diskborsthållaren i vit, slät modell. Den jag har är räfflad, fast det syns inte på bilden ser jag nu. Men det funkar fint ihop det med. Men jag var också på jakt efter en vit och slät och blev så förvånad när jag hörde att det inte fanns i sortimentet. Något för cult-designers att tänka på! Tror att de skulle sälja hur bra som helst! Kul att du tittade in förresten! Kram Jenny

2008-10-17 @ 15:35:41
URL: http://jennyshem.blogg.se/
Postat av: Carina

Tack för ditt snabba svar då kan jag släppa det där för som jag har sökt på nätet men......Din blogg är jättetrevlig att besöka men det här va första gången jag våga kommentera !! Kram och ha en trevlig helg ! Carina

2008-10-17 @ 16:04:36
Postat av: Annelie

Cult är alltid Cult. En av de bästa sakerna med dem är ju just det du skriver, att man lätt kan förnya med små enkla medel.

Kul med tavlan till henne, den var riktigt snygg!

Bra tips!!

kraam

2008-10-18 @ 13:01:15
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Vilken fin Isa-tavla du köpt! Jag kommer nog göra nåt liknande... dvs köpa 1-års-presenten ett antal månader senare... Men bättre sent än aldrig! :-)

2008-10-18 @ 22:25:51
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0