Kastar in lite bilder...

Dags att sova snart men jag ville hinna kasta in lite bilder innan helgen är över, helgbloggare som jag är! =)

Ungefär så här kul har våra senaste helger varit... Men gud så varmt och skönt vi ska ha det i vinter!!

Vi har faktiskt hunnit med lite shopping också den senaste tiden. Här kommer lite bilder på det.



Tvättstugan har fått sig en liten uppfräschning. Tänk vad bra och smart förvaring gör skillnad!


Äntligen har ett av dessa fina smyckesträd, från Åhléns, blivit mitt. Har fått en plats i på Malmbyrån i sovrummet. I ramarna på tavellisten (som jag för övrigt fått av min bästa vän, tack snälla R)  ska det komma upp kort på tjejerna i svart-vitt.


Och en korg att förvara div tidningar i till vardagsrummet.

Nu ska jag ta en dusch och leta mig i säng. Imorron är vi igång med ännu en ny arbetsvecka.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Verkligen Snygga tvättkorgar.

I den underbara lekparken i stadparken kommer vi nog att tillbringa en del tid i veckan, oxå. Vem vet, ni kanske har vägarna förbi?!

Kram och ha en skön vecka

2008-09-29 @ 06:06:03
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan!

Vad mycket fint du piffat med där hemma! :-) Tvättkorgarna är jättefina och smyckesträdet och tidningskorgen likaså.



Skönt att ni slipper frysa i vinter, även om förarbetet kanske inte är det roligaste. Duktiga har ni varit i alla fall!



Jag hoppas du och dina tjejer får en bra vecka även om pappan i huset är bortrest. Skönt att ni får ha bilen i alla fall ;-) Många kramar från Anna

2008-09-29 @ 13:59:29
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Finpiffat :-) Skoj att dutta lite här å där. Hoppas du slapp stickor i helgen! Kram Jenny

2008-09-29 @ 16:37:40
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0