Ikea-tripp

Inläggen haglar inte direkt från min sida, men jag gissar att fler än jag gärna tillbringar eftermiddagarna ute i solen?! Vi håller på ute på vår inglasade altan. Har tvättat och nu oljat in ett varv (skulle nog inte skada med ett varv till men nu orkar jag inte mera). Vill börja inreda och boa in mig på altanen nu. För där tänker jag avnjuta åtskilliga middagar framöver.

Sambon är på jobb i Wien så jag och tjejerna får klara oss bäst vi kan här hemma. Idag slutade jag tidigt och vi tog en tripp till det  relativt nyöppnade IKEA här i Uppsala. Jag är jättenöjd med det nya varuhuset! Och att det nu är 3 ggr så stort som det vi hade tidigare är bara ännu mera toppen. Härliga ytor och ett bredare sortiment! Yes!



Lite blandat till uterummet fick följa med hem från vår IKEA-tripp

Ps. Sambon har kameran med sig och jag känner mig liiiiiite handikappad. Men det får lov att gå! Får bjuda på bilder från altanen när den är klar och kameran hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0