Hälsning från andra sidan Atlanten =)

Just nu befinner jag mig i Knoxville, Tennessee. Trodde inte att jag skulle ha tillgång till internet här men se det hade vi.Trådlöst nätverk på hotellet. Så medan sambon är på konferens så kan jag ju surfa omkring på hans laptop. Vi har det jättebra här och jag är så glad att jag följde med! Min flygrädsla var på väg att sätta stop för det men som sagt nu är jag här och har det toppen.

Vi började vår resa i Atlanta, nu är vi i Knoxville i några dagar och sen tillbaka till Atlanta där shoppingen väntar. Alla malls ligger en bit utanför stadskärnan så det blir tyvärr inte mycket shopping på dagarna då sambon jobbar, men till helgen då ska det bli av.

Besökte Lenox Square  (kolla in listan på vilka butiker som finns i detta köpcentrum) i Atlanta och herregud så mycket det fint det finns både då det gäller kläder, inredning och hudvård osv. Var ska man börja liksom?

Hittade en sådan underbar butik med inredning för barn. Kolla här! Den heter Pottery barn kids och här kommer ett urval av deras produkter. Såååå mycket fint!!!


Flickrum


Pojkrum


Bebis



Lek och inredning till barnrum

Nu ska jag fortsätta njuta av min ledighet här borta. Ha det så bra allihopa så är jag tillbaka här på bloggen på riktigt efter påskhelgen. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jeanethe

Jag kommentarar även här:) Men du vilka snygga bilder, oj kan tänka mig det är svårt att välja vart man ska börja.. Tänk om man kunde ha ett tjej rum som bilderna visar.

Allt gott till er bäggre.

Kram Jeanethe.

2009-04-07 @ 11:55:42
Postat av: Therese

Skönt med en paus så här på vårkanten, även om jag förstår att flygrädslan skulle kunnat stoppa, ingen liten flygning du gav dig på. Hann iaf se din lilla tös en sväng när jag var och hälsade på på Granen, hon och Gustav skulle gå och sova =) Hoppas shoppingen går fint, ser fram emot bilder på inköpen ;-) Ha det så bra!

2009-04-07 @ 22:42:39
URL: http://sorkboet.blogg.se/
Postat av: Linda

åååå älskar denna butik!!! jag kan gå där inne i flera timmar och bara inspireras!!!den är verkligen underbar!!

2009-07-06 @ 17:59:04
URL: http://nallebrum.blogspot.com.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0