Långt mellan uppdateringar

Fy, nu blir det så här långt mellan uppdateringarna igen. Men men, det blir när det blir. När mammaledigheten tog slut så fick jag förlika mig med det.



I helgen hade jag besök av min bästa vän och hennes sambo. De hade bilat ca 70 mil för att hälsa på oss. Så otroligt roligt att få ha dem här! Dessa vackra tulpaner fick jag av henne!



Gjorde för en tid sen en beställning via nätet på dessa söta lykthus och förra veckan anlände dem. De lyser verkligen upp sin plats i vardagsrummet. Är jättenöjd med dem.


Rosarutig gardin till storasyster & grönrutig gardin till lillasyster

Tjejerna har fått nya gardiner i sina rum. "Samma" gardin, bara olika färger. Gillar egentligen inte denna typ av gardinlängder. Gillar de med hällor eller öljetter alt enkla peneler, men så föll jag för detta söta rutiga tyg och då fick det bli dessa gardiner. Nu måste jag bara hitta orken att måla fönstren vita i sommar. För det skulle verkligen bli ett lyft!

Kommentarer
Postat av: Therese (tidigare på kotten)

Halloj, skönt att se ett inlägg igen, förstår att det är svårt att hinna med båda jobb och ungar tar ju en hel del energi och tid även om det är härligt. Häftiga stolsdynor tilde har på sina stolar. Förstår att du vill ha vita fönster, e en ren och skön stil, men förstår också att du inte ser fram emot att börja, uscha vilket jobb! Hoppas ni har det bra hela familjen

2009-02-26 @ 21:52:42
URL: http://sorkboet.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack snälla du för gratulationerna! :-) Jag antar att du läst norran på internet och sett bilden där?! Ja, vår stora dag blev verkligen väldigt lyckad och precis som vi ville ha det.



Vad fint du gjort i tjejernas rum med de rutiga gardinerna! Jag förstår att du föll för det tyget. Just nu är jag på jakt efter hissgardiner till lillasysters rum, men det verkar vara ett omöjligt projekt att hitta någorlunda billiga i 90 cm bredd. Jag behöver tre stycken, så det blir rätt dyrt om jag ska köpa för 500-600 kr st...



Åh, jag har också ett ljushus, men bara det minsta. Nu när jag ser dina två blir jag också sugen på ett till. Så himla fint!



Hoppas du får en bra vecka! Vi har sportlov nu och det känns så skönt! STOR KRAM från Anna

2009-03-01 @ 19:25:47
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Om man kan, orkar och vill, kan man ju stoppa i öljetter själv.

Jag brukar göra det på färdiga längder jag köper. Då jag som du, inte gillar dem annars.

Men det är ju massa mäta och tar tid med.

2009-03-02 @ 21:20:06
URL: http://famohlson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken inspirerande sida du har, hamnar genast bland mina favoriter :)



Ha en fin dag, kram Jenny

2009-03-08 @ 15:50:25
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0