Beställning på gång

Nu har jag spenderat en hel vecka hemma med sjuka barn. Lägg på det att sambon varit i Tyskland på jobb (hela veckan). Han tyckte lite synd om mig och sa vid ett tillfälle över telefon "När jag kommer hem så åker vi in och shoppar lite, okej?!". Han vet hur han ska få mig glad och pigg igen! =)

Jag har funderat lite kring detaljer till "spelrummet". Ska fixa ett tidningsställ till hans speltidningar ev också en snygg korg till golvet, typ modell tub eller liknande. Har hittat ett par hyllor hos Ellos som skulle kunna funka samt ett par fräcka bokstäver i papp, hos Panduro. Har ni inte sett dem så kolla in dem. Man kan ju måla och piffa dem som man känner. Men jag kommer att behålla dem vita. Texten kommer att lyda: GAME.

Detta projekt känns extra kul så sambon är med på noterna helt och fullt. =)

Sen har jag fått "godkännande" att köpa en nya lampa till köksfönstret. Hade en cylinderformad lampa som jag gillade skarpt. Men efter två missöden går den inte längre att rädda. Lyckades få med sambon på att köpa Cults cylinderformade snygging Gracilis. Ska se om jag hittar den på stan annars får det bli en beställning över nätet snart.














© Bild lånad från Mias online

Kommentarer
Postat av: Jenny - Fröken Jakobs

Då ser jag fram emot några nya piffbilder snart :-) Tack för ditt inlägg hos mig! Jättekul att veta att det är någon som vill läsa bloggen ;-) Kan jag länka till dig på bloggen? Kram Jenny

2009-01-18 @ 09:07:15
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Monika

Den där lampan är jättesnygg. Det är bra att ha en sambo som vet vad som kan glädja en =).

2009-01-18 @ 16:49:02
URL: http://monnell.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, vilken snäll sambo du har som tröstar dig med lite shopping ;-) Hyllorna från ellos kommer nog att bli hur snygga som helst i ert spelrum. Jag är själv lite sugen på dem... och tack för tipset om bokstäverna i papp!



Sköt om dig! Kram Anna

2009-01-18 @ 18:09:00
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0