Söndagsshopping



Så har jag nu äntligen fått ner alla julsakerna i lådor och ut i förrådet. Jag plockade undan allt till knut men eftersom jag var ensam hemma och barnen sjuka så hamnade allt på golvet i datarummet. Där blev det sen stående. Men i helgen gjorde jag ett ryck och det känns såååå skönt! Välkommen våren!

Efter 5-års kalas på lördagen väntade hippie-fest på kvällen. Vi hade riktigt skoj men man börjar vara för gammal för fester. Drack inte mycket alls och tyckte att jag åkte hem i bra tid också men ändå har jag varit slö, trött och efter idag. Herregud, man pallar inte mycket nu för tiden...  Visste också att ett besök hos vänner i staden samt storhandling med familjen stod på schemat idag så det var bara att bita ihop.

Lite kuligt följde med hem också förutom maten...


1. Lite vårfräscht från cult, passar bra i mitt turkosa kök!
2. Tjejerna fick välja ett nytt underlägg. Rosa elefanter till storasyster & robotar till lillasyster.
3. Denna "tidningskorg" var ett riktigt fynd. Hade kostat 149 kr och såldes nu på 75% av det priset. Det blev inte många kronor.


Korgen hade jag tänkt att sambon kunde ha sina speltidningar i men det ratade han direkt. "Kan ju inte ha tidiningar i en sån... De blir ju böjda ju..." Jaha, men då fick jag en ny korg till mina då istället. Helt okej för mig! =)

Har gjort min beställning från både ellos & panduro (se inlägg nedan) som jag går och väntar på nu. Ser fram emot att få pynta klart i "spelrummet". Återkommer med bilder då det är fixat.

♥Kram♥

Kommentarer
Postat av: Monika

Verkligen vårfräscht. Är duken också nyss inköpt? Skulle också haft tag på en vit. Var hittade du den?

2009-01-26 @ 17:15:15
URL: http://monnell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-28 @ 16:00:16
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Tja! Om intresse finns för bloggdesign utan sidmeny är du välkommen in till min sida :)

2009-01-28 @ 16:07:15
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Våren är på gång det känns i luften! Vilken snygg tidningskorg du har hittat !!

2009-01-28 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0