Mera VAB men snart semester...



Så är det äntligen helg igen efter en lång arbetsvecka. Vid hämtning på förskolan upptäcker jag prickar på storasyster och inser att nu är det hennes tur att drabbas av vattkoppor.  Var ju hemma med VAB (för lillasysters koppor) i över en vecka för två veckor sen och nu är det alltså dags igen...

Men det blir bara VAB fram till onsdag för på torsdag åker vi söder ut. Vi ska lämna barnen hos farmor och farfar på västkusten och efter det sätter vi oss på planet som ska ta oss till USA!!! Jag reser aldrig så för mig är detta jättestort. Jag är skitskraj men ser samtidigt fram emot resan. Medans sambon arbetar ska jag njuta av lugnet på hotellet. Kanske besöka poolen, kanske t om testa på gymet (troligen inte men vem vet?!) och framför allt ägna mig åt något som jag faktisk är rätt bra på, nämligen shopping!

Atlanta by night
© Bild lånad från wikipedia

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men hur härligt låter inte det där!?!

Hoppas att ni får det riktigt mysigt och att du hittar nått trevligt att shoppa, men hur svårt kan det vara i DEN staden?

Kram

2009-03-29 @ 09:30:51
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Dahlarna

Låter härligt att få åka till USA! Du kommer att få fantastiskt shopping! Finns så enormt mycket mer & så otroligt mycket häftigt att shoppa i det stora landet! Tråkigt med vattenkoppor - men det är ju något som alla barn "ska" igenom... Ha det så bra!

Postat av: Anna

Men så härligt att få åka till USA! Det unnar jag dig verkligen, så här från en småbarnsmamma till en annan.

Det går vattkoppor på Ebbas dagis också, men än har jag inte sett till några koppor på henne. Emmy har redan haft, så det är bara att gilla läget och ta en omgång till när det väl blir dags.



Om vi inte hörs innan torsdag så önskar jag er en härlig resa! KRAM Anna

2009-03-30 @ 19:26:07
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men åhhh stackars er med all sjuka men ojjjj va avis jag blir på er som ska få åka till USA! Bodde där ett tag under -98/-99, vore sjukt roligt att få åka dit igen. Jag glömmer aldrig doften av Amerika :-) Ha det super! Kram Jenny

2009-03-30 @ 20:57:05
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0