Allrumsnytt


Jo, jag lever men detta med heltidsarbete, småbarn, hus och hem och alla måsten gör att det inte finns mycket utrymme för blogg. Har snöat in mig på facebook just nu också och den datortid jag har spenderar jag där just nu.

Här hemma har det inte skett några större förändringar heller den senaste tiden värda att blogg om. Nu har vi i alla fall kommit oss för att investera i en fotpall och ett mindre bord till allrummet. Soffan har känts väldigt liten och vi sitter alltid med fötterna på bordet. Då fick vi en idé om att inverstera i just en fotpall och på så vis få en typ av divansoffa. Och när den nu är på plats så känns det riktigt bra! :)
En ny kudde har också fått flytta in. Den diggar jag skarpt!



Klicka här för att se hur allrummet såg ut innan fotpallen och det mindre bordet kom på plats.


Kommentarer
Postat av: BlomsterDesign

Så snyggt det vart!

Älskar kudden :) vart har du köpt den?

Kram elli

2010-04-22 @ 11:10:43
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va roligt att höra att du lever :-) Mysigt att få piffa med små medel så man trivs! Kram Jenny

2010-04-22 @ 20:13:20
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0