Varför blir det jämt så här?


Rensat, sorterat och organiserat

Igår kväll när barnen somnat fick jag för mig att jag skulle rensa och sortera och snygga till datahörnan i gästrummet/ datarummet. Medan jag höll på så funderade jag på varför det alltid blir så här stökigt hemma hos oss. I alla fall i vissa rum. Detta rum är ett av de rum vi bara inte kan hålla ordning i nån längre stund. Trist. Men nu är det i alla fall ordning och reda och det tänker jag njuta av i ett par dagar tills papper och annat hopar sig igen...


Ostädat, osorterat och organiserat

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fint du städat! Ja du, man tycks ha några hörnor där det alltid är tacksamt att bara "kasta av sig" grejer. I vårt hem är det en liten del av köksbänken som belamras av prylar, hur irriterande som helst! Men men, ibland måste jag resonera med mig själv att det ju faktiskt måste se ut som man bor oxå... ;-)

Kram Jenny

2010-08-30 @ 16:02:43
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: Monika

Vad fint det blev!Det brukar kännas så skönt när man får röja upp. Men känner igen fenomenet, att saker och ting bara växer på hög. Men man måsteväl ha ha stökhörna nånstans också ;)

2010-08-30 @ 20:20:20
URL: http://monnell.blogg.se/
Postat av: gella

Åh, vad jag känner igen mig!! Dessvärre är det inte så i bara ett rum... men värst är det nog i just arbetsrummet/gästrummet. Måste ta tag i vårt snart -men när? Måste skaffa mig ett il. :)

2010-08-30 @ 22:29:20
URL: http://gella.blog.se
Postat av: Annelie

Jag tror att alla har ett sånt rum, någonstans.

Det är trist, men det är altid tacksamt när man tagit tag i det och rensat. Vilken skillnad !

Ett sånt rum syns det iallafall när man städat i.

2010-08-31 @ 07:28:38
URL: http://anniebo.blogg.se/
Postat av: Jeanethe

Hej:) Fint städat..

tänk just runt datorn sammlas massor av saker,hela tiden, jag tycker jag röjer mest varje dag. Det blir man ju något trött av.

Men ett fint jobb Jenny.

Kram från blekinge.

2010-09-01 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0