Julgranen på plats


Imorgon fyller storasyster i familjen 7 år! Då står barnkalas på schemat och inför kalaset ville vi ha granen klädd och klar. Granen har funnits på plats under hennes 6 tidigare födelsedagar och kommer nu så också att göra detta år. I år har jag känt mig som en "duktig" mamma och låtit barnen vara med och klä granen samt att välja vad och hur saker skulle sitta. Liiiite jobbigt var det men den blev faktiskt helt underbar. Klart mycket charmigare än om jag klätt den själv. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ni har en jättefin julgran och ett väldigt mysigt vardagsrum :-) Jag hoppas att er stortjej får ett lyckat barnkalas och en härlig födelsedag! Kram Anna

2010-12-19 @ 09:14:57
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh vilken fin gran! Barn kan de :-) min dotter har varit med både förra året och i år och klätt våran, dock med lite instruktioner från mamman haha...

Grattis till dottern och den ärofyllda åldern 7 år, det är stort :-)

Kram Jenny

2010-12-19 @ 10:35:30
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: Mona

Det är mysigt att klä granen tillsammans!

Och eran blev ju jättefin!

Själv kunde dock inte låta bli att flytta endel pynt som sonen satt upp...

2010-12-19 @ 13:22:39
Postat av: gella

Duktigt av dig att låta barnen bossa över granpynten! Förstår att det kan vara svårt... Själv har jag överlåtit julgranspyntningen till både barnen och maken i år eftersom jag inte hunnit och nu är på annan ort. Inte direkt frivilligt med andra ord... ;) Men det blir säkert bra ändå. :)

2010-12-20 @ 21:33:21
URL: http://gella.blog.se
Postat av: Therese & fröna

haha jag känner igen mig totalt, men än kan jag skylla på att hon är för liten va? Med tanke på att det roligaste med Elinas lilla gran var att slå loss pynten så vågar jag nog inte släppa lös henne på stora granen ännu, tur för mig :-D

2010-12-20 @ 22:18:32
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0