Skotork



Det är långt mellan uppdateringarna här. Men då och då händer det! :)
Nu när hösten kopplat greppet om oss och barnen (i alla fall den yngre) nästan dagligen kommer hem med blöta skor så kände jag att det var dags att införskaffa en skotork. Så nu kan hon plaska bäst hon vill... så jag får se om denna maskin gör rätt för sig!

Annars rullar det på i väldig fart här hemma. Skola, förskola, föräldramöten, utflykter, matsäckar, läxläsning osv Ja, ni känner väl igen er kan jag tro. Stora tjejen har börjat dansa jazzdans igen så vi tillbringar lördagarna i staden. Har inte blivit så mycket inredning den senaste tiden, fokus har legat på höst och vinterkläder till barnen. Men igår följde faktiskt ett grönt kuddfodral med hem från Village. Nu börjar jag känna mig ganska nöjd över min kudd samling. :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid lika roligt när du uppdaterar :-) Jag tycker du har all anledning att känna dig nöjd med din kuddsamling, för de jag ser där är jättefina allihop! Du får göra ett inlägg och meddela hur skotorken fungerade. Ha det bra! Kram Anna

2010-09-19 @ 20:39:45
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0