Semestertider!!!


Nu ligger 5 (förhoppningsvis) härliga veckor framför oss. Och det tänker jag njuta av! Har fortsatt målandet av stolarna och nu även hyllan på altanen. Likaså har två hyllplan till skrivare och stereo fått sig lite vit färg. Som ni märker så målar jag allt utom lister, dörr och trapp som jag borde om hallen ska bli klar någon gång detta året. Men jag ser detta som en uppvärmning, lite terapi, försöker intala mig att det inte är så jobbigt att måla trots allt. Får se vilken effekt detta får. :)

 
Är grymt nöjd över stolarna nu när de är vita!





Och visst är det Woods som nu finns hemma redo för väggen! Det var en svår nöt att knäcka va... eller kanske inte...:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hi hi, härligt att det var Woods! :-) En riktigt skön semester önskar jag er! Kram Anna

2011-07-02 @ 21:31:00
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Era stolar blev så fantastiskt snygga, bra jobbat!

Härligt med semester, njut nu :-)

Kram Jenny

2011-07-04 @ 21:09:29
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0