Glad sommar!


Vi har haft en toppenhärlig midsommar och det hoppas jag att ni med haft. Kameran gick varm och jag såg att jag tagit närmare 150 bilder under kvällen. Jag är lite kluven i detta med hur personlig jag vill vara här på bloggen. Jag har ju en annan blogg för släkt och vänner och den fylls med bilder på barn, hus, vänner mm. För er bloggvänner som jag lärt känna genom Jennyshem känns det lite tråkigt att nästan aldrig skylta med personliga bilder. Som t ex från vår härliga kväll igår. Men eftersom denna blogg är öppen för alla så vill jag inte vara för personlig heller. Som sagt, jag är lite kluven...



Imorron ska vi åka in till stan och hämta tapeterna vi beställt till hallen. Som fond blir det en tapet som nästan är uttjatad i inredningsvärlden men som är så himla snygg att jag inte kunde motstå den. Vilken tror ni att det är? :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag gissar på björktapeten =)

2011-06-26 @ 00:29:40
URL: http://sorkboet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul att läsa att ni haft en trevlig midsommar! Man gör precis som man känner för med bloggandet och innehållet. Jag tycker det är kul att läsa här även om du inte bloggar varje dag :-)

Precis som ovan gissar oxå jag på Woods från Cole&son.

Kram Jenny

2011-06-26 @ 11:23:45
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: Anna

Woods var min första tanke ;-) Ska bli spännande att få se sen! Ha en skön sommar till vi hörs igen! Kram Anna

2011-06-26 @ 23:05:03
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0